Graul Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Jag undrar bara hur man sparar en replay för jag är ganska ny på GTA3! (Fick ny data för en vecka sen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 det undrar jag me jag har ibland på nått sätt lyckats man sparar typ på f2 eller nått man ser på den sparade på f3 iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Ja jäklar har glömt att man kan spela in! Var ligger dessa filmer när man har spelat in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 dom ligger i mina dokument/gta3 user files/replay.rep eller nåt... jag tror att man sparar med f2 eller f3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag har för mig att man inte kan spara sina replays.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 dom ligger i mina dokument/gta3 user files/replay.rep eller nåt... jag tror att man sparar med f2 eller f3 De visste inte jag... De kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts