eXotic Skrivet 2 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2013 På PS2 är det så i alla fall, i MGS3 kan du när man zoomar i cutscenes och liknande bestämma hur hårt man vill göra det beroende på hur hårt man trycker på knapparna. Kan det vara så att det här ryktet menar att dom ska slopa såna knappar, men kanske behålla triggerknapparna? Triggerknapparna används av betydligt fler spel än än dom analoga x/o/fyrkant/trekant. Mind = blown, jag har aldrig stött på något spel som utnyttjat det. Inte för att jag ser hur det skulle implementeras då det bara används för actions i de flesta spel. Men kanske som att man hoppar högre/längre ju hårdare man trycker, fast det brukar ju oftast indikeras genom hur länge man håller knappen intryckt. Nåväl, vi får helt enkelt se hur det var menat, om knapparna kommer bli digitala eller analoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2013 Jag tror faktiskt att Sony syftade på face-knapparna, då deras argument var att ingen ändå använde det. Låter vettigare iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2013 Jag tror faktiskt att Sony syftade på face-knapparna, då deras argument var att ingen ändå använde det. Låter vettigare iallafall. Jag är med dig. Att döma från bilder så verkar det vara triggerknappar där bak! http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim/2013/02/21/8493772384_fcfdd918ab_o.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2013 (redigerad) Diskutera! Redigerad 22 maj, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2013 Finns redan en tråd lite längre ner i spelforumet, http://www.gtasajten.com/playstation-4-50886/page__pid__1246847__st__40#entry1246847. Posta videon där istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2013 Yes, och som bekant kan man inte flytta förstaposter, så du får skriva om det i den tråden istället 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 Yes, och som bekant kan man inte flytta förstaposter, så du får skriva om det i den tråden istället Nej, däremot kan man sammanfoga trådar.. *ta-da* 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Nej, däremot kan man sammanfoga trådar.. *ta-da* Coolio, jag mindes bara att man kunde sammanfoga enskilda inlägg. Där ser man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 (redigerad) Har hört att Sony skall börja ta betalt för online! Stämmer detta?!! Helt sjukt i så fall! Redigerad 13 juni, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Har hört att Sony skall börja ta betalt för online! Stämmer detta?!! Helt sjukt i så fall! http://www.destructoid.com/sony-explains-why-you-ll-have-to-pay-for-online-with-ps4-256158.phtml Inte så sjukt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Har hört att Sony skall börja ta betalt för online! Stämmer detta?!! Helt sjukt i så fall! Microsoft har gjort det under hela Xbox 360 eran, så helt sjukt är det inte. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Har hört att Sony skall börja ta betalt för online! Stämmer detta?!! Helt sjukt i så fall! Varför skulle det vara sjukt? Dessutom, $5 i månaden är väl helt klart värt att pröjsa för att få biblioteket med spel som följer med Playstation+. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 (redigerad) Varför skulle det vara sjukt? Dessutom, $5 i månaden är väl helt klart värt att pröjsa för att få biblioteket med spel som följer med Playstation+. Okej,så man får alltså spel till. Ja men då är det skillnad från xbox. Det är ok. Det är ju tvärt om bra Tack! Redigerad 13 juni, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Instruktionsvideo som beskriver hur man delar med sig av spel på nya Playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 29 November i Europa! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 29 November i Europa! Damn, det är otroligt kort tid tills dess! Kommer nog dröja länge innan min PS4 isf, jag kommer vara fullt upptagen med GTA V ett bra tag framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 (redigerad) 29 November i Europa! Gött mos! Uppdaterade förstaposten. Förresten: Om det är annan information ni tycker borde vara i förstaposten som inte finns där, är det bara att hojta till så fixar jag det. Redigerad 20 augusti, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 29 November i Europa! Microsoft kommer att tappa så in i helvete på detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Microsoft kommer att tappa så in i helvete på detta... och du säger de som något dåligt? Ps3an började säljas ett bra tag efter 360 kom, och dom ligger ändå på ca samma försäljningssiffra i dagsläget på sina konsoler. tror att playstation vinner detta krig oavsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2013 11 dagar kvar nu! Någon mer som har bokat långt i förväg och är taggad? Jag bokade den i maj och den verkar vara fullbokad i samtliga butiker. Bara man inte får en Blue Light of Death (BLOD) Då kan det bli svårt att få den utbytt i butik. Vilka spel har ni för avsikt att köpa? Jag har har hört rykten om att man kan köra 3 spela gratis via PS+ vilket ingår i 1 månad. Stämmer det? Då behöver man kanske inte ha bråttom att köpa nåt dyrt spel på releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts