Ma__Cipriani Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 Jag gillar den! Snygga stunts, bra klippt, härligt ljus genom hela videon och låten var riktigt behaglig! Vad är det för låt? Försökte Shazam:a den, men hittade ingen matchning. Ännu en gång: I liked it! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 februari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 Jag gillar den! Snygga stunts, bra klippt, härligt ljus genom hela videon och låten var riktigt behaglig! Vad är det för låt? Försökte Shazam:a den, men hittade ingen matchning. Ännu en gång: I liked it! Soundtrack: The Flashbulb - The Trees In Juarez och 65DAYSOFSTATIC - 23KID Jo, Beat är hur sjukt bra som helst på att klippa film och stunten är ju av i mina ögon världens mest skickliga team Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 Allt för mycket fokus på det visuella och för lite på stuntsen. Beat är enligt mig en av dom absolut skickligaste klipparna på GTAS, men den här gången tog han det tyvärr lite för långt :/ Riktigt bra dock! För att summera den rent visuellt ger jag den : 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2013 Första filmen jag sett klart på säkert... 4 år. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts