Populärt inlägg Kebab Skrivet 22 januari, 2013 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Det här har nämnts förr, men jag tänkte ge det ett nytt försök. Forumet har länge haft en specialtagg som gör att man kan länka till någons profil. [member='Hultenius']ger Hultenius Detta är i dagsläget helt överflödigt men ifall man fick en notis varje gång ens profil blir länkad skulle man ha nytta av det. Det skulle vara väldigt användbart i exempelvis "Fråga en GTAsajtare" eller då man vill påkalla Curly i en datortråd. Jag tycker också att man ska få en notis när man får ett av sina inlägg "gillade". Det är väldigt kul att kolla tillbaka i gamla trådar och ge ut AP för folks kassa insidesskämt och söta bilder på sig själv men personen man tummar upp kommer ju troligtvis aldrig få reda på det. Ifall man fick en notis så skulle fler få en anledning att djupdyka i det nostalgiska! 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Det här har nämnts förr, men jag tänkte ge det ett nytt försök. Forumet har länge haft en specialtagg som gör att man kan länka till någons profil. [member='Hultenius']ger Hultenius Detta är i dagsläget helt överflödigt men ifall man fick en notis varje gång ens profil blir länkad skulle man ha nytta av det. Det skulle vara väldigt användbart i exempelvis "Fråga en GTAsajtare" eller då man vill påkalla Curly i en datortråd. Jag tycker också att man ska få en notis när man får ett av sina inlägg "gillade". Det är väldigt kul att kolla tillbaka i gamla trådar och ge ut AP för folks kassa insidesskämt och söta bilder på sig själv men personen man tummar upp kommer ju troligtvis aldrig få reda på det. Ifall man fick en notis så skulle fler få en anledning att djupdyka i det nostalgiska! Det skulle uppskattas med notis om AP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 (redigerad) Det skulle vara väldigt användbart i exempelvis "Fråga en GTAsajtare" eller då man vill påkalla Curly i en datortråd. HAHA, jag satt ju och tänkte på det förra veckan när jag skulle beställa en ny dator! Edit: Kan vi inte synka det med telefonerna också, så jämt när Curly behövs så går det ut mass-SMS till honom med oförklarliga meningar om bananer följt av en länk till sajten? Redigerad 23 januari, 2013 av Merkky 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Man kan fula en påkallning lite grann. Quota valfritt inlägg av personen och skriv vad du vill. Editera sedan bort quoten så har personen ändå fått notifikation om att man quotat personen ifråga. Vet inte hur det är när man quotar och sen suddar, jag tror har blivit notifierad utan att se varken quote eller edit i det färdiga inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Detta är i dagsläget helt överflödigt men ifall man fick en notis varje gång ens profil blir länkad skulle man ha nytta av det. Det skulle vara väldigt användbart i exempelvis "Fråga en GTAsajtare" eller då man vill påkalla Curly i en datortråd. HAHA, jag satt ju och tänkte på det förra veckan när jag skulle beställa en ny dator! Edit: Kan vi inte synka det med telefonerna också, så jämt när Curly behövs så går det ut mass-SMS till honom med oförklarliga meningar om bananer följt av en länk till sajten? asså om ni ska köpa ny data kan ni ju ba ringa på mig... 077-156 75 67 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Null vote. Jag är inte emot förslaget men jag skulle inte själv använda funktionen. Jag tycker det är irriterande med notifikationer och har stängt av alla; citat-notisen medräknad. Om det införs måste det gå att inaktivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 (redigerad) Den här tråden blir snabbt önsketänk om ingen kollar upp så att detta faktiskt är möjligt. Eller har jag missat något? Angående omnämnandet hittade jag det här forumpluginet för $7.00 och IPB 3.2.x. Bör ju inte vara några problem som helst sålänge forumversionen stämmer ihop. Vet någon vilken version forumet kör med? 3.1 Och, angående AP-notiser så verkar inte ens utvecklarna själva positivt inställda till att koda in funktionen. http://community.invisionpower.com/topic/323522-give-notification-for-rep/ Tråden är lite mer än två år gammal dock. Är dålig på att läsa. Denna funktion finns inbyggd i 3.2 enligt sista inlägget. Edit#201203 hoppas jag krossat alla era drömmar. Redigerad 27 januari, 2013 av Adrian G 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Önskemål: uppdatera forumet till IPB 3.2! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Önskemål: uppdatera forumet till IPB 3.2! Det skulle inte vara helt fel. 1 - 2 - 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts