ZcruweN Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Hmmm Kära dagbok Jag vet inte hur många dagar det har gått nu innan jag såg ljuset för första gången, jag är fortfarande lika fascinerad över hur livet härute verkligen ser ut. Jag träffade min pappa igår också, äntligen hitta jag honom. Enda han tjatar om är det här förbannade vattnet hela tiden vilket gör mig irritera, visst han är en forskare, men att han verkar bry sig mer om det än mig, sin egna son, får mig att känna mig ledsen. Jag ska hjälpa honom med det här imorgon och träffa honom igen för att se vad jag kan hjälpa till med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Hmmm Kära dagbok Jag vet inte hur många dagar det har gått nu innan jag såg ljuset för första gången, jag är fortfarande lika fascinerad över hur livet härute verkligen ser ut. Jag träffade min pappa igår också, äntligen hitta jag honom. Enda han tjatar om är det här förbannade vattnet hela tiden vilket gör mig irritera, visst han är en forskare, men att han verkar bry sig mer om det än mig, sin egna son, får mig att känna mig ledsen. Jag ska hjälpa honom med det här imorgon och träffa honom igen för att se vad jag kan hjälpa till med Fallout 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Hatten av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Kära dagbok. Idag kom mina bekymmer ikapp mig, maffian kidnappade och försökte mörda mig. Tur som det var hann jag ta mig ut ur bilpressen och slängde mig in i första bästa bil för att fly. Tur att maffiasnubbar inte kör särskilt bra! Nu måste jag bara arbeta mot att kunna betala av min skuld, min kompis (och ex flickvän) Sam föreslog ett fruktansvärt långt race. Hoppas bara att maffian inte tänkte sätta käppar i hjulet för mig! Redigerad 22 januari, 2013 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Kära dagbok. Idag kom mina bekymmer ikapp mig, maffian kidnappade och försökte mörda mig. Tur som det var hann jag ta mig ut ur bilpressen och slängde mig in i första bästa bil för att fly. Tur att maffiasnubbar inte kör särskilt bra! Nu måste jag bara arbeta mot att kunna betala av min skuld, min kompis (och ex flickvän) Sam föreslog ett fruktansvärt långt race. Hoppas bara att maffian inte tänkte sätta käppar i hjulet för mig! Need for speed the run Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Need for speed the run Haha, hade massiv brist på fantasi. Hoppades lite på att det var få människor som spelat det! Du har hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Kära dagbok! Vaknade upp under nån slags jordkällare(?) konstig snubbe rätt så kraftig en sitter vid ett bord och vill att jag ska göra några tjänster åt andra i denna lilla by. Tydligen hittade en annan mig vid en lastbil fullt med döda lik och nu försöker jag hitta en person som jag ska döda. Mitt första uppdrag är att slå ut ett ställe fullt med banditer inget är som det ska längre allt är annorlunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Det låter en aning som Dishonored. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Det låter en aning som Dishonored. Nix vad jag kan se så är inte dessa spel genom samma genre men bra gissat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 S.T.A.L.K.E.R.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 S.T.A.L.K.E.R.? DING DING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2013 Kanske dags att släppa hatten fri? Har gått trots allt 2 dagar sen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Hoppsan, glömde helt att jag postade här. "Kära dagbok, jag börjar misstänka att det är något skumt på gång. Antingen det eller så är jag den uslaste reseagenten på hela departementet." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Dag 65, Mina domedagsplaner går som de ska. Eiffeltornet är i tryggt förvar i mitt kassavalv och vi har byggt ett nytt laboratorium! Snart är jorden min! MIN! Muahahahaaahaaaa! Nu ska jag gå till mässen och käka lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts