Umberto Skrivet 20 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Minecraft! Nope! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Kära dagbok, Redskapen som jag fick hem igår var bara skräp. Jag skulle gräva en grop idag men redan efter några spadtag märkte jag hur spaden började vittra sönder och efter en kvarts grävande återstod bara smulor. Samma sak hände när jag skulle slå gräs med min nya lie. Jag var och hälsade på grannbonden och han berättade om liknande problem. Det är som om järnet här i bygden är angripet av någon sjukdom. Farmville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Farmville? Haha, nej. Ni måste tänka utanför "boxen". Spelet har mycket lite med jordbruk att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Haha, nej. Ni måste tänka utanför "boxen". Spelet har mycket lite med jordbruk att göra. Kan det vara Terraria? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Kan det vara Terraria? Verktygen går inte sönder i Terraria, och det finns ingen lie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 (redigerad) Nej, inte Terraria. --- Kära dagbok, Idag hade jag påhälsning av ett gäng "äventyrare". Hah, vilket trams! De sa sig vara på väg söderut och planerade att gå in i gruvorna där för att undersöka vad järnproblemen egentligen beror på. De var väldigt optimistiska och försäkrade att våra bekymmer snart skulle vara lösta. Jag tror det när jag ser det. Redigerad 20 januari, 2013 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Nej, inte Terraria. --- Kära dagbok, Idag hade jag påhälsning av ett gäng "äventyrare". Hah, vilket trams! De sa sig vara på väg söderut och planerade att gå in i gruvorna där för att undersöka vad järnproblemen egentligen beror på. De var väldigt optimistiska och försäkrade att våra bekymmer snart skulle vara lösta. Jag tror det när jag ser det. Anno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Anno? Nepp... Helt fel genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Kan för guds skull inte komma på vad det är för spel, känner igen det som fasiken, men det är mer åt Minecraft/terraria hållet typish? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 (redigerad) Kan för guds skull inte komma på vad det är för spel, känner igen det som fasiken, men det är mer åt Minecraft/terraria hållet typish? Heh nej, det är ett mycket känt rpg. --- PS! Höll nästan på att glömma att en av äventyrarna som var på väg till gruvorna i Nashkel hade en liten hamster med sig. Jag frågade om jag fick klappa hamstern men då blev han väldigt defensiv och jag drog mig kvickt tillbaka ty han var en bjässe till karl. DS Redigerad 21 januari, 2013 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Heh nej, det är ett mycket känt rpg. --- PS! Höll nästan på att glömma att en av äventyrarna som var på väg till gruvorna i Nashkel hade en liten hamster med sig. Jag frågade om jag fick klappa hamstern men då blev han väldigt defensiv och jag drog mig kvickt tillbaka ty han var en bjässe till karl. DS D&D, Forgotten Realms? Nördigt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 D&D, Forgotten Realms? Nördigt värre! Nej. -- For shame. Ett av världens kändaste rollspel skapat av Bioware och utgett av Interplay 1998. Det kom en Enhanced Edition av det 2012. Spelets namn är en stad i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Baldur's fucking Gate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Baldur's fucking Gate Äntligen! Tack! Ze hat is yours, Madame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Hej dagboken Flinten börjar bli synligare nu, fan att man inte får fortsätta vara lika snygg som alltid. Tur att flickorna på campus är younger and hotter than någonsin förr, hähä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Leisure Suit Larry: Love for Sail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 dingeliding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Kära dagbok, Idag fick jag ett brev, den innehöll helt enkelt en svart hand med orden "Vi vet" ristade under. Vad kan det betyda? Ganska lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Skyrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Rätt ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts