StellHell Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Metal gear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Splinter Cell? Rätt! @stellan: Fel 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Kära dagbok! Jag vaknade nyss upp på en toalett, som vanligt. Jag har blodsmak i munnen och en vilja starkare än granit! Min dotter har bara några timmar kvar, jag måste få tag på medicin så fort som möjligt! Greppar ett slagträ och ger mig av, önska mig lycka till där ute i det oändliga vimlet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Kära dagbok! Jag vaknade nyss upp på en toalett, som vanligt. Jag har blodsmak i munnen och en vilja starkare än granit! Min dotter har bara några timmar kvar, jag måste få tag på medicin så fort som möjligt! Greppar ett slagträ och ger mig av, önska mig lycka till där ute i det oändliga vimlet... Dead Rising! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Det får du rätt för. Tänkte egentligen på Dead Rising 2 med tanke på dottern och medicinen och så, men vafan, dra på dig hattjäveln du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 "God eftermiddag, käre dagbok. Natten till idag var så som många andra; mörk, dyster och fylld med spänning. Har brutit mig in hos ännu en herre med adel flytandes genom blodet och snart vet jag inte vart jag ska förvara alla de dyrbara föremålen jag plockar på mig under nätterna. Måste tyvärr avsluta för denna gång och göra mig i ordning inför kvällens äventyr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 "God eftermiddag, käre dagbok. Natten till idag var så som många andra; mörk, dyster och fylld med spänning. Har brutit mig in hos ännu en herre med adel flytandes genom blodet och snart vet jag inte vart jag ska förvara alla de dyrbara föremålen jag plockar på mig under nätterna. Måste tyvärr avsluta för denna gång och göra mig i ordning inför kvällens äventyr" TES V: Skyrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 TES V: Skyrim? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 "God eftermiddag, käre dagbok. Natten till idag var så som många andra; mörk, dyster och fylld med spänning. Har brutit mig in hos ännu en herre med adel flytandes genom blodet och snart vet jag inte vart jag ska förvara alla de dyrbara föremålen jag plockar på mig under nätterna. Måste tyvärr avsluta för denna gång och göra mig i ordning inför kvällens äventyr" Thief? Assassin's Creed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 "God eftermiddag, käre dagbok. Natten till idag var så som många andra; mörk, dyster och fylld med spänning. Har brutit mig in hos ännu en herre med adel flytandes genom blodet och snart vet jag inte vart jag ska förvara alla de dyrbara föremålen jag plockar på mig under nätterna. Måste tyvärr avsluta för denna gång och göra mig i ordning inför kvällens äventyr" Låter som Dishonored? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Thief? Assassin's Creed? Ett av svaren är rätt. Gissa bara på ett spel åt gången i fortsättningen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 "God eftermiddag, käre dagbok. Natten till idag var så som många andra; mörk, dyster och fylld med spänning. Har brutit mig in hos ännu en herre med adel flytandes genom blodet och snart vet jag inte vart jag ska förvara alla de dyrbara föremålen jag plockar på mig under nätterna. Måste tyvärr avsluta för denna gång och göra mig i ordning inför kvällens äventyr" Thief? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Thief? Du har hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 (redigerad) Du har hatten. "Kära dagbok! Jag började dagen med ett fallskärmshopp i soluppgången. Landningen blev lite snäv, jag tappade ryggsäcken i ett träd och fallskärmen kommer jag nog inte att få se igen! Nu är jag själv här enbart med lite sällskap över radion och helt utan mat. Skulle ett nudelpaket vara så hemskt att skicka med? Men chefen sa i alla fall att jag skulle hinna hem till middag!" Redigerad 19 januari, 2013 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 (redigerad) lol just cause 2?! eller 1+ Redigerad 19 januari, 2013 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 lol just cause 2?! eller 1+ Det var inte vad jag tänkte på, tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Metal Gear Solid 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Metal Gear Solid 3 Du har bollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Kära dagbok, Redskapen som jag fick hem igår var bara skräp. Jag skulle gräva en grop idag men redan efter några spadtag märkte jag hur spaden började vittra sönder och efter en kvarts grävande återstod bara smulor. Samma sak hände när jag skulle slå gräs med min nya lie. Jag var och hälsade på grannbonden och han berättade om liknande problem. Det är som om järnet här i bygden är angripet av någon sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Kära dagbok, Redskapen som jag fick hem igår var bara skräp. Jag skulle gräva en grop idag men redan efter några spadtag märkte jag hur spaden började vittra sönder och efter en kvarts grävande återstod bara smulor. Samma sak hände när jag skulle slå gräs med min nya lie. Jag var och hälsade på grannbonden och han berättade om liknande problem. Det är som om järnet här i bygden är angripet av någon sjukdom. Minecraft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts