Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 :D ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 (redigerad) :D ? Korrekt. Redigerad 17 januari, 2013 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 (redigerad) Dagbok: Billy är död. Thor är på väg. dom kommer... hjälp. bunkern håller inte längre. Redigerad 17 januari, 2013 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Jag måste säga att jag är mäkta imponerad över er! Jag har bara kunnat ett par hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Left for Dead lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Left for Dead lol Det skulle kunnat vara det, men faktiskt inte det jag tänkte på när jag skrev det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Dagbok: Billy är död. Thor är på väg. dom kommer... hjälp. bunkern håller inte längre. Starcraft 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Bingo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Bingo! Idag körde jag motorcross igenom ett varuhus och såg en stor spindel. Konstigt nog var allting svartvitt. Imorgon ska jag åka skidor eller möjligtvis rulla en stor metallkula på några platformar högt uppe i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Idag körde jag motorcross igenom ett varuhus och såg en stor spindel. Konstigt nog var allting svartvitt. Imorgon ska jag åka skidor eller möjligtvis rulla en stor metallkula på några platformar högt uppe i luften. Trials Evolution? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Trials Evolution? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Woho! Kära dagbok. Jag vet inte hur länge jag orkar det här jobbet. Är fast i ett land där jag inte förstår språket och folk bara skrattar åt mig och ser mig som den där dumma amerikanen som springer runt och leker actionhjälte. Det är tur att alkoholen och tabletterna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Woho! Kära dagbok. Jag vet inte hur länge jag orkar det här jobbet. Är fast i ett land där jag inte förstår språket och folk bara skrattar åt mig och ser mig som den där dumma amerikanen som springer runt och leker actionhjälte. Det är tur att alkoholen och tabletterna finns. Är ganska säker på att jag vet men vill inte ta två i rad, och sen kan jag inte komma på några fler just nu ändå så jag skippar den där. x) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Woho! Kära dagbok. Jag vet inte hur länge jag orkar det här jobbet. Är fast i ett land där jag inte förstår språket och folk bara skrattar åt mig och ser mig som den där dumma amerikanen som springer runt och leker actionhjälte. Det är tur att alkoholen och tabletterna finns. Max Payne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Max Payne? Ger dig rätt, det var Max Payne 3 jag syftade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Ger dig rätt, det var Max Payne 3 jag syftade på Fan! Det var den första jag kunde efter bara några ord i den här tråden, och så kammade han hem vinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 (redigerad) Detta kanske blir lite för lätt men är inte så jäkla bra komma på en mening/dagbok från nåt spel ska göra mitt bästa. Kära dagbok. Har rest till olika länder nu som en hemlig agent jag är en helt okänd person för dem har infiltrerat terrorister sen gick allt åt helvete hamnade i fängelse men lyckades bryta mig ut med en annan. Vart säkert förlätt nu eller kanske lite för dåligt annars får jag ge er nån ledtråd. Redigerad 18 januari, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Detta kanske blir lite för lätt men är inte så jäkla bra komma på en mening/dagbok från nåt spel ska göra mitt bästa. Kära dagbok. Har rest till olika länder nu som en hemlig agent jag är en helt okänd person för dem har infiltrerat terrorister sen gick allt åt helvete hamnade i fängelse men lyckades bryta mig ut med en annan. Vart säkert förlätt nu eller kanske lite för dåligt annars får jag ge er nån ledtråd. Agent47? Hitman? Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 (redigerad) Agent47? Hitman? Hehe. Nix EDIT: lägger till ett litet hint. Är en hemlig agent har bara två vapen till hjälp mycket smygande. Redigerad 18 januari, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Splinter Cell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts