Umberto Skrivet 15 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2013 (redigerad) Blev inspirerad att starta en ny lek. Den fungerar ungefär som Zcruwens lek men istället för filmer handlar det om SPEL och istället för meningar ska man skriva "dagboksanteckningar" från ett spel och de andra ska gissa vilket spel det är och får hatten om de gissar rätt. Väldigt enkelt. Nu kör vi. -- Kära dagbok! I morse dog kärringen av kolera. Vi begravde henne under en ek och efter det gick jag och sköt en räv som vi åt till lunch. Matthew har feber. Vi behöver en ny axel men jag har inte råd att köpa en pga de här förbannade ockerpriserna. Tack och hej leverpastej. Vilket spel? Redigerad 15 januari, 2013 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2013 Blev inspirerad att starta en ny lek. Den fungerar ungefär som Zcruwens lek men istället för filmer handlar det om SPEL och istället för meningar ska man skriva "dagboksanteckningar" från ett spel och de andra ska gissa vilket spel det är och får hatten om de gissar rätt. Väldigt enkelt. Nu kör vi. -- Kära dagbok! I morse dog kärringen av kolera. Vi begravde henne under en ek och efter det gick jag och sköt en räv som vi åt till lunch. Matthew har feber. Vi behöver en ny axel men jag har inte råd att köpa en pga de här förbannade ockerpriserna. Tack och hej leverpastej. Vilket spel? Forest Gump begravde ju sin brud under en Ek. Men det finns väl inte som spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Forest Gump begravde ju sin brud under en Ek. Men det finns väl inte som spel? Hon dog av AIDS. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Hon dog av AIDS. Jaha, länge sen jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 (redigerad) Kära dagbok! I morse dog kärringen av kolera. Vi begravde henne under en ek och efter det gick jag och sköt en räv som vi åt till lunch. Matthew har feber. Vi behöver en ny axel men jag har inte råd att köpa en pga de här förbannade ockerpriserna. Tack och hej leverpastej. Vilket spel? Eöööhh... Red Dead Redemption? Forest Gump begravde ju sin brud under en Ek. Men det finns väl inte som spel? Lol.. Redigerad 16 januari, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Blev inspirerad att starta en ny lek. Den fungerar ungefär som Zcruwens lek men istället för filmer handlar det om SPEL och istället för meningar ska man skriva "dagboksanteckningar" från ett spel och de andra ska gissa vilket spel det är och får hatten om de gissar rätt. Väldigt enkelt. Nu kör vi. -- Kära dagbok! I morse dog kärringen av kolera. Vi begravde henne under en ek och efter det gick jag och sköt en räv som vi åt till lunch. Matthew har feber. Vi behöver en ny axel men jag har inte råd att köpa en pga de här förbannade ockerpriserna. Tack och hej leverpastej. Vilket spel?Det där låter som Oregon Trail. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Det där låter som Oregon Trail. Yes. Du har hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Hej dagboken! Idag kom grannen över. Han badade lite i poolen, tittade på TV och åt lite mat. Under tiden fortsatte jag på min tavla. En gång talade vi med varandra! Nu har han gått hem och det är dags att krypa till kojs. Nattinatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Hej dagboken! Idag kom grannen över. Han badade lite i poolen, tittade på TV och åt lite mat. Under tiden fortsatte jag på min tavla. En gång talade vi med varandra! Nu har han gått hem och det är dags att krypa till kojs. Nattinatt! The Sims (valfri edition)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 The Sims (valfri edition)! Rätt! Ett mer specifikt svar hade även varit godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Dag 589. Har fortfarande inte hittat ut ur den här labyrinten, men mat finns det iallafall gott om. Skulle vara skönt att åtminstone slippa känna sig jagad hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Dag 589. Har fortfarande inte hittat ut ur den här labyrinten, men mat finns det iallafall gott om. Skulle vara skönt att åtminstone slippa känna sig jagad hela tiden. Pacman - duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Pacman - duh! Var det verkligen så enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 (redigerad) Var det verkligen så enkelt? Njah, fick tänka i ungefär 30 sekunder. Min lär inte vara mycket bättre dock... Dag 3. Kriget drar ihop sig. Mina vänner har dött och fienden har ett stort övertag. Stående på en blomma funderade jag på att begå självmord men bestämde mig för att hoppa över. Domedagen är snart kommen. Redigerad 17 januari, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 (redigerad) Worms! Valfri edition, som sagt. Redigerad 17 januari, 2013 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Worms! Valfri edition, som sagt. Valfri edition funkar, men jag tänkte specifikt på Armageddon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Så jävla bra jag är! Kära dagbok! Idag har jag ridit till en liten byjävel och försökt jaga rätt på en ogärningsman, på order från Kungen. Kan du fatta det dagboken? En ogärningsman! Den lilla filuren gömde sig i utkanten av byn och försökte slå mig med sin pinne när jag frågade vem han var! Sicken liten fillefilur. Dessa jävla bondläppar lär sig aldrig. Som fan för hjälpen fick jag tre kor och fyra nya män till mitt förband av byns äldre! Det var en bra dag! Nu ska jag anfalla ett fort, hejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Eeeh. Kan det vara Mount & Blade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Helt riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 21a oktober, Fyfan, står snart inte ut längre. Jag är så jävla ensam i det här ödsliga huset. Har inte varit med en kvinna på 12 år. När jag är inte är i garaget och donar sitter jag mest här i kammaren och gråter. Nu ska jag supa lite för att dämpa ångesten. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts