Tweak Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Gammal pojk. Kicken har sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 (redigerad) Benjamin Button? Redigerad 30 januari, 2013 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Benjamin Button? Filmjäveln är sydkoreansk! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Eftersom ingen kan eller vill svara så googlade jag upp det; Oldboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Eftersom ingen kan eller vill svara så googlade jag upp det; Oldboy. Det är okej. Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Klassresa på en öde ö spårar ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Flugornas Herre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 Klassresa på en öde ö spårar ur. Flugornas Herre. Haha! Eller Battle Royale! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2013 (redigerad) Filmjäveln är sydkoreansk! Hah, mIssade det... Redigerad 30 januari, 2013 av antepanteboy 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2013 Haha! Eller Battle Royale! Jajamänsan, körde vidare på Tweaks Fjärran Östern-spår. 帽子はあなた次第です 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2013 Jajamänsan, körde vidare på Tweaks Fjärran Östern-spår. 帽子はあなた次第です Haha vad fasen, jag trodde Flugornas Herre var rätt och skojade bara om Battle Royale. Nåväl, då så: Begåvad kille som hyllas av hela staden söker något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2013 Nåväl, då så: Begåvad kille som hyllas av hela staden söker något nytt. Han stöter slumpmässigt på en annan värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 (redigerad) Gullivers resor? Syftar mest på din andra post nu. Osäker på det där om att bli hyllad av en hel stad osv. Redigerad 1 februari, 2013 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 Gullivers resor? Syftar mest på din andra post nu. Osäker på det där om att bli hyllad sv. En hel stad osv. Nej det är fel. Karaktärerna i filmen sjunger mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 Nej det är fel. Karaktärerna i filmen sjunger mycket. Jag måste dra snart och kommer inte hem förrän på söndag. Så jag gör såhär: Tomten kidnappas. Nu vet ni förhoppningsvis vilken film det är, och först till kvarn får hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 Jag måste dra snart och kommer inte hem förrän på söndag. Så jag gör såhär: Tomten kidnappas. Nu vet ni förhoppningsvis vilken film det är, och först till kvarn får hatten. Nightmare before Christmas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 Nightmare before Christmas? YesboXersize! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2013 Hmm, då ska vi se... Fem ungdomar utan något gemensamt tvingas umgås i ett rum för en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2013 Hmm, då ska vi se... Fem ungdomar utan något gemensamt tvingas umgås i ett rum för en dag. The Breakfast Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2013 The Breakfast Club. Helt rätt, hatten är din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts