Tweak Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Haha, nä. Men bra gissningar! Han har en mysig kompis han lämnar bakom sig genom bajsbadandet. Filmen har parodiserats av Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Tarzan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 The Shawshank Redemption! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 The Shawshank Redemption! Där ja! Ledsen om badandet (när det egentligen är krypande) i bajs var missledande. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Dricka mjölk å slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 clockwork orange? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 clockwork orange? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Sju dödssynderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Sju dödssynderna. Seven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Seven? Aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Gott. Länge förtryckt snubbe slaktar förtryckare till svintung Tupaclåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Regissören gör, i vanlig ordning, en cameo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Regissören gör, i vanlig ordning, en cameo. Det här fick mig att tänka på Quentin Tarantino. Jag har inte ens sett den, men - Django Unchained? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Det här fick mig att tänka på Quentin Tarantino. Jag har inte ens sett den, men - Django Unchained? Kan svara och säga att det är rätt. Förövrigt, se filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Kan svara och säga att det är rätt. Förövrigt, se filmen! Det har jag tänkt göra ASAP. Om vi utgår ifrån att det är rätt: En flicka får jobb i gudarnas badhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 (redigerad) Det här fick mig att tänka på Quentin Tarantino. Jag har inte ens sett den, men - Django Unchained? Haha, snyggt! Stämmer bra. Spirited Away? Redigerad 28 januari, 2013 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Haha, snyggt! Stämmer bra. Spirited Away? Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Klippa tung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Sydkoreansk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts