ZcruweN Skrivet 5 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 The Apartment? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 The Apartment? Korrekt! Hatten är din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Men se på fan, jag satt den ------------------------------- Man reser genom olika dimensioner för att döda sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Man reser genom olika dimensioner för att döda sig själv Jag minns inte om det var så det var, men The Time Traveler's Wife är något liknande, va? Spoilertaggade bara första orden så du fortfarande kan se den filmen. Se den filmen! (Hur du nu ska kunna det när du inte ska läsa spoilertaggen ifall det inte är den filmen du pratar om.... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2015 Jag minns inte om det var så det var, men The Time Traveler's Wife är något liknande, va? Spoilertaggade bara första orden så du fortfarande kan se den filmen. Se den filmen! (Hur du nu ska kunna det när du inte ska läsa spoilertaggen ifall det inte är den filmen du pratar om.... ) Haha den där spoilertaggen Nej det är inte den jag tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2015 Det är väl inte dimensioner, men... Predestination? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2015 Crazy, Stupid, Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2015 Oj, var på helt fel sida när jag gissade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2015 Nix nix nix. Väntar ett litet tag till innan ni får ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2015 Är det den där Jet Li-filmen när han är en polis som hoppar mellan dimensioner och jagar sig själv? The One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2015 Butterfly Effect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2015 Looper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2015 Är det den där Jet Li-filmen när han är en polis som hoppar mellan dimensioner och jagar sig själv? The One. Jajemus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2015 Oj, ursäktar att jag tagit sådan tid! Glömde helt bort att jag ens svarat i tråden. Ny film; Tjuv och polisdrama som sträcker sig över generationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2015 Oj, ursäktar att jag tagit sådan tid! Glömde helt bort att jag ens svarat i tråden. Ny film; Tjuv och polisdrama som sträcker sig över generationer. The place beyond the pines... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2015 The place beyond the pines... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2015 The place beyond the pines... Du har hatten, för bövelen! Hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2015 Du har hatten, för bövelen! Hatten! Sant! FILM: Hemska mord sker på en balletskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2015 Black Swan? Har visserligen inte sett den så jag kan helt klart vara ute och cykla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2015 Black Swan? Har visserligen inte sett den så jag kan helt klart vara ute och cykla. Se den! Suspiria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts