felshoe Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford! Hatten är din! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Sonen i en familj läser för mycket Kierkegaard och tror sig vara Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2014 Sonen i en familj läser för mycket Kierkegaard och tror sig vara Jesus. Hallåå, ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2014 (redigerad) Hallåå, ingen som vet? Haha, hade du väntat dig det? Lyckades emellertid googla mig fram till den danska dramafilmen "Ordet" från 1955. Redigerad 14 december, 2014 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2014 Haha, hade du väntat dig det? Lyckades emellertid googla mig fram till den danska dramafilmen "Ordet" från 1955. Haha, jaa, klart jag väntade mig det. Det är rätt erkänt en av världens bästa filmer, av en av världens mest erkända regissörer. Se! Hatten är din, för övrigt! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Tacktack. Ska försöka se den. Det kostade ryssen dyrt att inte berätta för omvärlden om deras domedagsmaskin innan en jänkare red in en bomb i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Tacktack. Ska försöka se den. Det kostade ryssen dyrt att inte berätta för omvärlden om deras domedagsmaskin innan en jänkare red in en bomb i den. Dr. Strangelove, or: how I learned to stop worrying and love the bomb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Dr. Strangelove, or: how I learned to stop worrying and love the bomb! Det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2014 Det stämmer. Wie! Okej, ny fråga: Rikaste och snyggaste tjejen i klassen försöker höja nya klasskamratens status och popularitet, parallellt med att hon börjar inse att hon är förälskad i sin styvbror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2014 Wie! Okej, ny fråga: Rikaste och snyggaste tjejen i klassen försöker höja nya klasskamratens status och popularitet, parallellt med att hon börjar inse att hon är förälskad i sin styvbror. Bump?=!i02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2015 Bump?=!i02 Clueless. Hatten är fri, jobbar för mycket. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 (redigerad) Jag tar den. Jobbar inte alls Ett stort rymdskepp som närmat sig jorden släpper ut mindre farkoster som placerar sig över jordens alla större städer för att spränga dem i tillbaka till stenåldern. Redigerad 4 januari, 2015 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Jag tar den. Jobbar inte alls Ett stort rymdskepp som närmat sig jorden släpper ut mindre farkoster som placerar sig över jordens alla större städer för att spränga dem i tillbaka till stenåldern. Oj, den var svår. ... Independence Day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Oj, den var svår. ... Independence Day. Ja, den var lite klurig. Men du klarade det ju på första försöket. Katten i hatten är din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Ja, den var lite klurig. Men du klarade det ju på första försöket. Katten i hatten är din! Det var ett skämt. Men, ja... Tack! ----------- En man hyr ut sin lägenhet till arbetskamrater som vill vara otrogna, vilket leder till problem för hans egna kärleksaffär med den kvinna som hans chef tidigare har varit otrogen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Det var ett skämt. Men, ja... Tack! ----------- En man hyr ut sin lägenhet till arbetskamrater som vill vara otrogna, vilket leder till problem för hans egna kärleksaffär med den kvinna som hans chef tidigare har varit otrogen med. Something to talk about? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Something to talk about? Nix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Unfaithful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 (redigerad) Unfaithful? Nej. edit. Asså, läs gärna vad jag skrev att filmen handlar om. Varken Unfaithful eller Something to talk about handlar om en man som hyr ut sin lägenhet till arbetskamrater. Redigerad 5 januari, 2015 av okka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2015 Nej. edit. Asså, läs gärna vad jag skrev att filmen handlar om. Varken Unfaithful eller Something to talk about handlar om en man som hyr ut sin lägenhet till arbetskamrater. Har inte sett dem. Googlade bara otrohetsfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts