LGFmember Skrivet 8 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2013 Tjenare, jag har en epa traktor, men hur ska jag kunna adda LGF skylten till epan? O vilket program är bäst? hur gör man? Svara snabbt hälst! (Jag är ny..) Mvh Jesper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2013 Hallå där Jesper, och välkommen till vår lilla familj! Moddingfrågor hör till moddingforumet som finns strax under San Andreas-forumet. Gällande din fråga så vet jag inte riktigt, modding är något som kräver mycket talang och en hel del erfarenhet! GTAForums har bra guider till sådant, hittade en samling av tutorials som finns på deras forum: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=409590 Jag hoppas att du hittar något som kan hjälpa dig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2013 (redigerad) Skulle du kunna länka till modden som du har laddat ner? Edit: Ifall du vill testa själv så funkar det utmärkt att följa den här guiden. Redigerad 9 januari, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LGFmember Skrivet 10 januari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 (redigerad) Kan nån lägga till LGF skylten? svårt som fan ju :/ Redigerad 10 januari, 2013 av LGFmember Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Kan nån lägga till LGF skylten? svårt som fan ju :/ Det är lite ont om moddare här nu för tiden. Du kan som sagt testa fråga i moddingforumet, men jag tror att du måste leta någon annanstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts