P-C Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Tänkte vi kunde ta tempen på om forumiterna verkligen tycker det är roligt att läsa onödigt illa skrivna fylleinlägg utanför Fylletråden. Vote: Bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Bajs. Så otroligt roligt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Visst kan man ha kul någon kväll och sitta och ha roligt med forumkompisarna. Ger ju ändå forumet lite liv och händelser. Men när det blir varje helg blir det nästan lite fånigt. Om man vill fyllesnacka tycker jag man kan hålla sig till facebook, msn, skype och så vidare. Alternativt Fylletråden. Men blir väldigt fånigt om man måste visa upp att man druckit varje helg. Vote: Bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Nja, jag tycker väl inte att det riktigt passar utanför Fylletråden. Kan ju vara kul att se knäppa trådar som man kan låsa utan problem nästa dag, men särskilt snyggt kan jag inte säga att det är. Shoutboxtrådar på fyllan ser jag däremot inte som nåt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Najs. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Jag kunde inte bry mig mindre. Låt alla fylleposta bäst dom vill. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Ptja, det beror på... Så länge fylleinläggen är hyfsat ontopic och inte är rent spam stör jag mig inte på dem. Håll er gärna till loungen och privatforumet dock. Röstar najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 Bajs. Åtminstone om posterna är skrivna dåligt, då talar jag om exempel som: fvana av ful ja äre!!!! se jevalv gåätt! Så jävla svårt är det inte att skriva rent på fyllan. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2012 (redigerad) Bajs. Förstår inte riktigt grejen, man får lätt en känsla av att det ligger någon slags fullast-vinner-mentalitet mellan raderna. Sen har jag också slutat läsa Fylletråden (lite sorgligt att det typ är vår mest aktiva), och så länge det håller sig i den tråden har jag ingen egentlig anledning att klaga. Redigerad 26 december, 2012 av Tweak 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 Vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt. Fyllesnacket kan i vissa fall vara riktigt underhållande att läsa men tyvärr hamnar det i trådar och forum där det inte har att göra. Jag vet att jag själv inte är oskyldig gällande det sistnämnda. Röstar ändå najs, men förstår ifall det ska tas hårdare tag mot vart det får postas eftersom det ju egentligen inte är annat än spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 Hmm, jag vet inte riktigt. Jag tycker många av fylleinläggen är ganska roliga men vi kan faktiskt nöja oss med att ha dem i en och samma tråd. Vote: Bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 Bajs. Var väl lite småkul när det skapades en tråd på fyllan, minns inte vem det var som gjorde det. Men att det börjar spammas lite överallt av fylleinlägg/fylletrådar känns.... tråkigt på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 (redigerad) Jag tycker inte att man ska värdera inläggen baserat på hur väl de är skrivna rent språkmässigt (tittar man på foruminlägg från 2003 verkar ju alla fulla) utan oavsett personens intoxikationsnivå avgöra om det är spam eller inte baserat på inläggets innehåll i förhållande till trådens ämne. Är det spam så är det, om det är skrivet i felshoe™-anda men är relevant så är det ju najs. Redigerad 27 december, 2012 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 Vote: cba Bryr mig inte särskilt mycket. Ibland kan det vara kul natthumor, och ibland kan det vara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts