aikjonas12 Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) Nollaig Shona Dhaoibh önskar jag från Irland! Redigerad 24 december, 2012 av aikjonas12 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=E1xe-rQV_XQ Redigerad 24 december, 2012 av VaXXoR 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 god jul alla till alla som är på gtasajten extra gof jul till simpolainen och antegoof på skype var är felshoe? <3<3<3 hehe japp ja e här ska också säga go jul te ALLA på detta forum som tex stell hell lajnux (det är du som ja skriver till nu) kebab karate morfar me fler!!! men dem är dem jag kommer på just nu iaf så aja. fick öppna ett paket idag hehe farsan har köpt lakris pinnar såna där långa plus massa folk öl 2 hela FLAK 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) GOD JUL!!!!!!!! Redigerad 24 december, 2012 av Eudoros 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Det är något speciellt med en jultråd där det postas halvnakna kvinnor och män. Det är något internettigt över det. Jag firar min jul med halvnakna kvinnor och män. Mys på er. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 God jul önskar föräldrarnas miserabla hund. 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) God jul allesammans! Hoppas ni har haft ett lika trevligt 2012 som jag! Redigerad 24 december, 2012 av Adriian 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 god jul 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 hehe japp ja e här ska också säga go jul te ALLA på detta forum som tex stell hell lajnux (det är du som ja skriver till nu) kebab karate morfar me fler!!! men dem är dem jag kommer på just nu iaf så aja. fick öppna ett paket idag hehe farsan har köpt lakris pinnar såna där långa plus massa folk öl 2 hela FLAK Är du verkligen sådär pass onykter just nu eller är det någon grej ni börjat med som jag missat? Jag menar, krävs väl åtminstone någon promille för att bli så sne att man inte kan skriva normalt. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! GTASAJTEN! FRÅN AGENTEN! Redigerad 24 december, 2012 av SilentViper 8 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! GTASAJTEN! Välkommen tillbaka! Hoppas det är permanent. 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Är du verkligen sådär pass onykter just nu eller är det någon grej ni börjat med som jag missat? Jag menar, krävs väl åtminstone någon promille för att bli så sne att man inte kan skriva normalt. Haha! Nej, det är någonting jag och framför allt Kebab har pysslat med på senaste, fast det har mest skett i statusuppdateringar. Oroa dig inte. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Haha! Nej, det är någonting jag och framför allt Kebab har pysslat med på senaste, fast det har mest skett i statusuppdateringar. Oroa dig inte. Haha, inte lätt att hänga med. Fan trott att du är utvecklingsstörd eller något. Men det var ju för väl. God jul! 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) God jul på er allesammans! Hoppas ni får en jättebra dag Jag vill också länka snusk http://stream3.gifyo.com/pictures/428/large/717102751e35e114a92451da20741019-760893608.gif Redigerad 24 december, 2012 av Siana 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Haha, inte lätt att hänga med. Fan trott att du är utvecklingsstörd eller något. Men det var ju för väl. God jul! Hahaha! Ingen fara, jag är kryare än någonsin. God jul kompis. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Jag firar min jul med Superjail, spaghetti och köttfärssås, facebook och senare ikväll krogen. Men god jul likväl, kan jag också få lite AP i julklapp? 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 God jul till alla Gtasajtare! 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Tänkte inte posta här, men sen kom all julsnusk och fick mig på julhumör Godjul alla underbara forumiter 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 God Jul mina herrar (och de få damer som finns här). All the best. 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Välkommen tillbaka! Hoppas det är permanent. Kan bara instämma. Forumet är inte sig likt utan agenten och hans filosoferingar. 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts