Flumm Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Oj.. jag har just börjat med en GTA-sida och råkade göra den ganska lik GTAsajten (inte exakt)... Jag undrar om det är okej att den är lik GTAsajten för dig hultan. Och så undrar jag från hultenius om du kan lägga en länk i "Reklam" grejset till min sida... Skriv om det är ok så ger jag dig bannern och länken... självklart så länkar jag till gtasajten.. men då får du ge mig en banner (du vet en såndär liten som jag ska ge dig om du vill ha den)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Om den inte är alltför lik GTAsajten ska det väll gå bra, svårt att säga när man inte har nått att titta på. Tyvärr kan jag inte lägga in dig under reklamspalten (jag har varit väldigt hård med det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Aprilskämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 du kanske e ett?? nä skoja men det e skoj att du reggade idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 heeh ja... jag glömde mitt gamla användarnamn... kan inte komma på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) vilket va det gamla då? Redigerad 1 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag har ju glömt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 du har ju bara kopierat koden rakt av..! *stängd* (för övrigt har du ju ett väldigt passande namn, flumm!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 vilket va det gamla då? Haha... har du läsproblem eller??? De var ju de han hade GLÖMT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Nej inte du igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) Haha... har du läsproblem eller??? De var ju de han hade GLÖMT!!!! jo, lite kanske... fast mest jävligt trött... Räkna med att bli bannad Redigerad 2 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 sluta jävlas... jag har fan heller inte kopierat koden rakt av... däremot kollade jag lite hur det var gjort med table :"> ... men jag gjorde heeelt själv med notepad... och lite dreamweaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Ok, lägg ut adressen då så att vi kan "bedöma" den..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 okej vänta... inget finns där än men såhär ser den ut just nu: http://g-host.mine.nu/gta... den funkar inte alltid för det är en tillfällig server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 okej... såg nu att den inte var så lik gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts