Tweak Skrivet 21 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2012 Hej! Ja, mina föräldrar har tänkt köpa surfplatta, en iPad. Tänkte bara kolla så att de inte betalar extra för en massa onödigt, eller är iPads bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2012 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2012 Det är väl allmänt vedertaget att iPad är bäst. De egentligen två andra riktiga alternativen är väl Amazons Kindle Fire eller Googles Nexus 7 som är skapliga tablets i sig själva (och billigare) och kan vara alternativ om man mest vill surfa. Den stora skillnaden finns i utbudet av appar där det är en gigantiskt skillnad och utbudet på alla andra tablets är rätt pinsamt jämfört med iPad. Farsan hade redan köpt en när jag vaknade idag.. En Samsung Galaxy någonting, de verkar nöjda i alla fall. Tack hörru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2012 Farsan hade redan köpt en när jag vaknade idag.. En Samsung Galaxy någonting, de verkar nöjda i alla fall. Tack hörru! Jag tror inte att han blir besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts