Jazz Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Det finns många olika anledningar till varför många olika personer på olika sätt förutspår en kollaps av världssamfundet den 21 december 2012. Det vill säga om fyra dagar. Nu på fredag! Detta ger inte bara utrymme för fördömande av så kallade "vetenskapsmän" men också tillfälle för analys, reflektion och diskussion. Om det är så att jorden går under på fredag, hur ska du spendera dina sista dagar? Vad gör du på fredag? Vilka är dina motargument till varför världen inte kommer att upphöra den 21? Själv ska jag på fest iförd en apdräkt, temat är "klä ut dig till det du vill återfödas som". http://sv.wikipedia.org/wiki/Mayakalendern Det finns många myter om Maya-kalendern, den vanligaste att den tar slut den 21 december 2012.[5] Så är inte fallet, som redovisas ovan. Det som händer 2012 är endast att baktun nummer 13 tar slut, och för första gången i Maya-historien fullbordas en "stor årscykel" sedan deras tideräknings början. Kalendern fortsätter sedan med baktun 14. http://www.timeanddate.com/calendar/maya-world-end.html En gammal go' tråd: http://www.gtasajten.com/2012-47473/page__hl__+v%E4rldens%20+underg%E5ng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Storebror fyller 21...jag kommer hjälpa till att förbereda Das Große Släktkalas™ som vi ska ha den 22a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Jag skriver tenta den 21:e, har alltid velat dö på en tenta. När jag tänker på det, så vill man ju helst avlida på alla tentor man är på. Ska önskemålen äntligen slå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Vi ska baka paj och ha trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Jag ska bli full, det är ju på en fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Jag ska se The Hobbit och sen dricka massa öl. Om jag hinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Funderar på utgång på onsdag utifall det blir så att jorden går under innan jag har hunnit ut och börjat festa på fredag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Jag ska jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 Funderar på utgång på onsdag utifall det blir så att jorden går under innan jag har hunnit ut och börjat festa på fredag. För-förfest på Facebook? Var ju lattjo sist. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 Jag skriver tenta den 21:e, har alltid velat dö på en tenta. När jag tänker på det, så vill man ju helst avlida på alla tentor man är på. Ska önskemålen äntligen slå in? Vi har tenta den 22, med andra ord finns det ingen poäng med att plugga eftersom man inte kommer hinna skriva den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 Vi har tenta den 22, med andra ord finns det ingen poäng med att plugga eftersom man inte kommer hinna skriva den. Sant! Ingen idé att plugga, lev livet de sista dagarna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 Mmmmmmmmm vad jag ska dricka öl och hålla tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 Är det fel att hoppas på slutet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 (redigerad) Jag och en polare ska köra en "End-of-the-world" stream där vi ska spela Majoras Mask hela dagen editerar: http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/532522_399963493417790_1511857680_n.jpg Redigerad 18 december, 2012 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 Har redan börjat sälja av alla mina fonder och aktier, nu jävlar ska jag leva i dekadens resten av vår korta tid. See ya on the other side, boys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2012 För-förfest på Facebook? Var ju lattjo sist. Absolut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2012 http://www.terriblefate.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2012 Om världen går under på fredag känns det lite surt att man inte tog ledigt lite tidigare. Nu blir det ju att man stupar på mållinjen, bokstavligt talat! Samtidigt kan man tänka på alla personer som köpt svindyra skyddsrumslägenheter med matreserver långt inne i bergrum. Reaktionerna om ingenting händer, liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2012 (redigerad) Jag läste i tidningen igår att det finns en risk att man har räknat fel och att världens undergång inträffar först på söndag, den 23.12. Anyways, det är årets sista arbetsdag för mig idag och efter det åker jag hem till familjen för julfirande. Hoppas jag hinner hem innan domedagshammaren dånar. För övrigt, kom ihåg att öppna fönstret och spela den här på högsta volym idag, i synnerhet om ni bor i en stadskärna: Redigerad 21 december, 2012 av Umberto 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2012 Första tecknet på att jorden börjar gå under: http://www.wimp.com/catpetted/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts