pww Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Är det faktist så illa ställt att man int kan få gta2 att fungera på xp eller win2000 om man inte har en köpt version och rätt patch?? har provat flera patcher men det går inte att installera dem. "No gta2 data found" Jag kan int heller köra in patchen på win 98 för då säger den samma sak! Alltså fungerar int patchen alls eller....?? ´Har nån något vettigt svar på eländet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Köp original... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pww Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 arvis vaken ännu, skall vi köra ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 arvis vaken ännu, skall vi köra ett spel? Sure, du får hosta... och kalla mig inte arvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pww Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 sorry , stavfel ge din ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Är det faktist så illa ställt att man int kan få gta2 att fungera på xp eller win2000 om man inte har en köpt version och rätt patch?? har provat flera patcher men det går inte att installera dem. "No gta2 data found" Jag kan int heller köra in patchen på win 98 för då säger den samma sak! Alltså fungerar int patchen alls eller....?? ´Har nån något vettigt svar på eländet? köp org½!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts