ZcruweN Skrivet 5 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2012 Min röst faller alltså på Catherine Hehe... faller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 The Walking Dead, tveklöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 Jag ändrar min röst! Tar bort min röst på Borderlands 2 och väljer istället Far Cry 3! Härrejösses vilket underbart spel! Det får bli årets spel för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 Diablo 3 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 Assassin's Creed 3. Jag är säker på att det inte står sig mot många andra av titlarna som har nämnts i tråden, men eftersom det är det enda spelet från 2012 som jag har lirat och eftersom det inte har nämnts innan så får det bli min nominering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2012 XCOM: Enemy Unknown. Sjukt kul spel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Nåväl, kan väl lika gärna wrappa denna tråd och sen starta årets. Årets spel @ GTAsajten 2012: 1. Diablo III - 6 röster 2. The Walking Dead - 5 röster 3. XCOM Enemy Unknown - 2 röster Delad femteplats (alla med en röst): Assassin's Creed III, Catherine, Crusader Kings 2, Far Cry 3, Hotline Miami, Lego The Lord of the Rings 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts