Jacker Skrivet 2 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2012 Då var det dags igen. Det hela är mycket enkelt - skriv ned det spel som du tyckte var bäst i år. Det spel som sedan fått flest nomineringar vinner. Regler/riktlinjer: - Bara ett spel per användare - Spelet måste ha släppts i år (2012) - DLC/expansioner och mods räknas inte* * Detta innebär att Day Z inte går att rösta på sålänge det inte har en fristående version Om ni är obestämda så är det ingen brådska då tråden kommer hålla öppet till mitten av januari! Må bästa spel vinna! Tidigare vinnare: 2005 - Grand Theft Auto: San Andreas 2006 - The Elder Scrolls IV: Oblivion 2007 - Call of Duty 4: Modern Warfare 2008 - Grand Theft Auto IV 2009 - N/A 2010 - Red Dead Redemption 2011 - The Elder Scrolls V: Skyrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 (redigerad) Här är en lista på alla spel som släppts och kommer släppas i år. http://en.wikipedia.org/wiki/2012_in_video_gaming Själv är jag kluven, det första jag kommer att tänka på är Diablo såklart, den tredje delen i en stor spelserie. Men när jag snabbt glor igenom listan så vet i tusan om jag inte hade roligare med SSX ändå. Jag får återkomma med ett definitivt svar! Edit: Ett annat spel jag hade sjukt kul med var Gotham City Impostors, men det verkar jag vara ensam om på det här forumet. Redigerad 3 december, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Jag vill lägga min röst på The Walking Dead.. Jävlar i helvete vilken story, och karaktärsuppbyggnaden var sinnes sjuk. verkligen Älskar det rätt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Lägger min röst på XCOM: Enemy Unknown, lite udda rebootat stragegispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Har inte spelat så många av AAA-titlarna i år men Batman: Arkham City får min röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Det enda stora spelet jag spelat i år (pga för lite pengar) är Max Payne 3. Även om spelet är bra och väldigt kul så känner jag att det inte är årets spel direkt. Får se om man hinner spela något annat innan året är slut. Vill gärna spela Assassin's creed 3. Men har 2 spel kvar i serien att klara innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 The Walking Dead defintivt. Det räckte i mååånga månader med sitt episodformat, det fick mig att skratta och gråta, det hade bättre karaktärer än något annat spel jag spelat i år och det var rakt igenom förbannat underhållande med en hel del omspelningsvärde när man får göra val själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Jag har inte spelat så mycket i år... främst Diablo III, Planetside 2 och Borderlands 2. Alla tre har jag haft kul med, men jag nominerar nog Diablo III. Även fast en del saker med DIII har varit besvikelser så har det även varit väldigt roligt, speciellt första gången jag spelade igenom det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 (redigerad) Tänkte lite vilka spel som kommit ut iår.. Var inte direkt i takt med förra året om man säger så haha Tänkte på Diablo III som jag lagt mest tid på detta år. Dock så är det väldigt "meh" ändå. Kanske körde "fel" klass eller men har inte känt att så mycket gått ens väg förutom de sista 2 patcherna. Och då har man redan hunnit totaltröttna på spelet. Sen har dom förstört allt vad farming heter. Förjävla lätt att hitta legendaries osv. Får väl i snitt en legendary varannan timme som segast på mp7 med 400+ MF.. Nominerar Borderlands 2. Inte lika bra som ettan.(än) Men ettan var som roligast med alla DLC's. Så det är bättre vanilla än BL 1. Redigerad 3 december, 2012 av simonracer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Har inte spelat så många av AAA-titlarna i år men Batman: Arkham City får min röst! Släpptes 2011. Och indie-titlar går att nominera precis lika väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 The Walking Dead hands down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 (redigerad) Jag är lite kluven, men jag säger nog också Diablo III. Om man ser på gameplay och story och bortser från grindadet så är det ett riktigt bra spel. Första genomspelningen var otroligt rolig ocn Inferno-mode satte verkligen ens förmåga på spel. Jag vill verkligen säga att Assassin's Creed III borde bli årets spel, men det var faktiskt en besvikelse om jag ska vara helt ärlig. Det levde verkligen inte upp till förväntingarna. Redigerad 3 december, 2012 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Får nog också säga Diablo III. Det var oerhört underhållande de första veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Det står mellan Crusader Kings 2 och The Walking Dead. Båda är fenomenala spel men jag tror ändå att det får bli CKII - det har trots allt gett mig betydligt fler speltimmar och är antagligen det bästa som någonsin gjorts i strategigenren. Så: Crusader Kings II. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Inte spelat så många spel från i år som varit superbra så får rösta på Lego The Lord of the Rings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Jag säger nog Diablo 3. Det spelet jag har spelat mest i år, förutom LoL såklart & CS:GO men Diablo är det jag har haft mest roligast än i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 4 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2012 The Walking Dead helt klart, finns inget annat spel jag blivit så känslosam över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2012 Släpptes 2011. Och indie-titlar går att nominera precis lika väl. Attans. Då säger jag väl Hotline Miami. Orginellt koncept med grym art-direction, fantastiskt soundtrack, intressant trippelbottnad story och beroendeframkallande gameplay i ett härligt paket. Finns säkert spel som förtjänar titeln bättre men har bara aktivt lirat Mount&Blade, Hotline Miami och Minecraft i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2012 Kollade igenom min spelmapp. Battlefield 3 Civ 5 Diablo 3 Dota 2 HoN LoL Minecraft Path of Exile Smite Skyrim Terraria WoW Vad jag vet så är det bara Diablo som släppts i år, så det får det bli. Även om jag vart sjukt besviken och inte har spelat det sen typ Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2012 Spelat ytterst få spel som haft release i år. Men Catherine var helt klart en oförglömlig spelupplevelse. Ett spel som jag älskar att hata Edge, edge, edge edge, edge edge, edge edge, edge edge, edge edge, edge edge, edge! Min röst faller alltså på Catherine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts