Martin-123 Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Finns säkert tusen trådar redan, men eh. Ska köpa mig en bärbar dator hade jag tänkt. Runt 4-6k hade jag tänkt lägga på den. Har ni några rekommendationer på en trevlig dator? Och vart är det bäst att beställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Du skriver inte vad du ska använda den till, men om du vill ha en speldator så går jag själv i tankarna att köpa den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Bättre speldator och billigare: http://cdon.se/hemelektronik/acer_m3-581tg-32364g52mnkk_i3-2367m_4gb_500_%2b_20_ssd_15%2c6_w7h__gt_640m_1gb-19009586?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_se Notera att jag bara letade upp en bättre än pixignom och inte letade fram det bästa köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Hade väl tänkt att ha den till lite allt möjligt. Spelar bara WoW nu i princip, så kravet är la att den ska palla det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Bättre speldator och billigare: http://cdon.se/hemel...ign=prisjakt_se Notera att jag bara letade upp en bättre än pixignom och inte letade fram det bästa köpet. Är inte så insatt i datorvärlden nu för tiden, men är processorn i den där bättre än den jag länkade till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Är inte så insatt i datorvärlden nu för tiden, men är processorn i den där bättre än den jag länkade till? Processorn i datorn från Komplett är avsevärt mycket bättre. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Processorn i datorn från Komplett är avsevärt mycket bättre. Ah, bra. Då är jag inte så lost trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2012 Han (och du) kommer säkerligen ha mer nytta av en snabbare GPU än CPU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2012 Han (och du) kommer säkerligen ha mer nytta av en snabbare GPU än CPU. Rätta mig gärna om jag har fel, men en dator där du ska spela WoW krävs mer CPU än GPU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2012 Rätta mig gärna om jag har fel, men en dator där du ska spela WoW krävs mer CPU än GPU. Ja, det har jag också hört men det är också det enda spelet som är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2012 Ja, det har jag också hört men det är också det enda spelet som är så. ARMA II, Crysis (till viss del) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts