Kebab Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 När gjorde den det? Måste ha missat det. Första avsnittet, när den smet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Första avsnittet, när den smet... Haha! Måste ha missat det när jag såg avsnittet första gången, hoppade igenom det lite snabbt för att hitta scenen. Jag håller med, vad larvigt det såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Jag såg första avsnittet igår. Störde mig en aning på den där ungen med glasögonen men annars var det rätt bra. Förresten, om någon hittar ett inrett slott till salu för 1 krona ber jag att ni PMar mig. Jag är intresserad spekulant. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Jag såg första avsnittet igår. Störde mig en aning på den där ungen med glasögonen men annars var det rätt bra. Förresten, om någon hittar ett inrett slott till salu för 1 krona ber jag att ni PMar mig. Jag är intresserad spekulant. Men hallå, det behöver ju renoveras. Klart hon inte skulle ge mer än en krona för det! "För den händige!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 (redigerad) Jag såg första avsnittet igår. Störde mig en aning på den där ungen med glasögonen men annars var det rätt bra. Förresten, om någon hittar ett inrett slott till salu för 1 krona ber jag att ni PMar mig. Jag är intresserad spekulant. Tranås kommun har säkert någon hembygdsgård som du kan köpa för en krona. Ska jag kika efter? Redigerad 3 december, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2012 Angående din fråga så hade det fan varit en skön twist. Har man fått se Stig köra bil någon gång? Haha! Bara för det så gjorde han det direkt i det här avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2012 (redigerad) LOL på cliffhangern i slutet av dagens avsnitt! Hittade en trailer till hela julkalendern. Det kändes som om den spoilade en hel del så se upp för den! Spoiler Antar att Sprak lär hjälpa till att rensa bort allt rymdskräp! http://augusteum.files.wordpress.com/2012/07/greveholm2_171.png Redigerad 4 december, 2012 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 (redigerad) VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? Redigerad 6 december, 2012 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2012 VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKA JAG GÖRA? Skrattade lite åt det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2012 Love it. Trots att jag var lite för ung för att haja originalet när den kom har den kantat hela min uppväxt. Helt klart den julkalendern jag gillade bäst, har säkert sett den 20 gånger. Blev överlycklig förra året när jag såg att det skulle komma en tvåa, trots att jag är mycket konservativ tycker jag om denna. Den känns väldigt nyskapande samtidigt som de har varit väldigt försiktiga med att bevara den gamla känslan vi 80- och 90-talister vill ska finnas kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2012 Haha... Tryckfelsnisse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2012 Alltså, avgå FRANS 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 Första bekanta ansiktet dök upp i dagens avsnitt! Lillan har blivit vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 (redigerad) Haha! Sean, you sly dog! Och vilken cliffhanger förresten. Kommer Saga vända luvan rätt igen innan hon har gjort sig till åtlöje för hela bygden ? Redigerad 8 december, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 kom vi söker vägbeskrivning.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 kom vi söker vägbeskrivning.pdf Haha, såg först att det var en sökning på C:/-nånting. Var tvungen att pausa och se vad som stod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 Jag brukar också gå in på C:/Documents and settings/Mellanheden/skrivbord/vägbeskrivning.pdf när jag ska leta upp personer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2012 Jag brukar också gå in på C:/Documents and settings/Mellanheden/skrivbord/vägbeskrivning.pdf när jag ska leta upp personer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2012 Hur mycket satsar vi på att greven kommer börja spöka i skelettet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2012 Tydligen ska morgondagens avsnitt bli läskigt enligt skaparna till serien. Det är nog mycket lägligt att anta att det har något med det RavenE skrev att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts