Vice. Skrivet 30 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2012 Skall FAN engagera mig mer i år. Har varit väldigt passiv det här året. Stor omställning med nytt jobb och barn mm. Kan själv inte hålla i det för jag tänkte ioch SKALL fan bidra själv med pepparkakshusbyggartävlingstråden 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Nja, jag vet inte längre. Vi är för få kvar. Resultattråden brukar sluta med en lista där samma handfull namn upprepas efter varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Ja, det känns inte lönt faktiskt... Det var lite konstigt att vara utan förra året, men det var ändå inte så att jag saknade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts