MyStiC Skrivet 12 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2012 Där brann den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2012 Heh...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2012 FUCK YEAH! Imorgon köper jag en lott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Haha när började den brinna? Fan kollade vid midnatt och då var den kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Det blev ingen "vinst" för mig, men det verkar ju i alla fall som en (marginell) majoritet på forumet hade rätt om datumet (om inte nu folk har röstat i efterhand)! Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Det blev ingen "vinst" för mig, men det verkar ju i alla fall som en (marginell) majoritet på forumet hade rätt om datumet (om inte nu folk har röstat i efterhand)! Bra jobbat. I alla fall tre stycken har "fuskat". Jag kollade rösterna på 11-15 just när bocken brann, och då var det 3 färre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Tidigare än jag trodde. Nu är det iaf jul på riktigt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Tidigare än jag trodde. Nu är det iaf jul på riktigt! Fy satan i helvete vad förvirrad jag blev.. scrollade upp och ner flera gånger och trodde jag blivit senil. Sen kom jag på att det är lucia 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts