ZcruweN Skrivet 25 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 Har googlat runt men inte riktigt förstått hur man får ihop det här. Jag har just nu flera olika .rar filer, varpå 9.rar filer är disc1 och 6.rar filer är disc2. Det jag vill göra att slå ihop Disc 1 och 2 tillsammans så det blir en enda stor .iso fil istället, hur gör jag det här? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 Har googlat runt men inte riktigt förstått hur man får ihop det här. Jag har just nu flera olika .rar filer, varpå 9.rar filer är disc1 och 6.rar filer är disc2. Det jag vill göra att slå ihop Disc 1 och 2 tillsammans så det blir en enda stor .iso fil istället, hur gör jag det här? Tack på förhand! det finns något i .rar filerna? typ en iso? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 det finns något i .rar filerna? typ en iso? 2 .iso filer alltså en disc1 iso och en disc2 iso. Dom ligger i egna .rar filer, så jag måste rara upp båda filerna för att sen på nått sätt slå ihop dom, hänger du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Du har med andra ord 2 .iso som du vill få ihop till en enda? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2012 Har du tankat någonting så är det mest troligt två .iso av en anledning, pilla inte. Om du nu måste så är det ju bara att dra ut all info från båda filerna till en ny mapp och göra en .iso av den, men det rekommenderas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts