Jazz Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/ Bra jobbat. Hur kommer de egentligen över klipp som dessa? Redigerad 14 november, 2012 av Jazz 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/ Bra jobbat. Hur kommer de egentligen över klipp som dessa? Hundra spänn på att Jimmie Åkesson snart säger "låt gå för att några av våra partimedlemmar har uttryckt sig dumt men såna rötägg finns ju i varje parti, nu ska vi städa upp". Det är ju fullkomligt glasklart att det är den sortens människor som dras till SDs politik och att 7,7% av befolkningen uttrycker stöd för partiet är ju.. jag vet verkligen inte, jag blir så otroligt ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/ Bra jobbat. Hur kommer de egentligen över klipp som dessa? Röstade SD i förra valet och jag kan säga en sak, i nästa val gör jag inte samma misstag! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Hundra spänn på att Jimmie Åkesson snart säger "låt gå för att några av våra partimedlemmar har uttryckt sig dumt men såna rötägg finns ju i varje parti, nu ska vi städa upp". Det är ju fullkomligt glasklart att det är den sortens människor som dras till SDs politik och att 7,7% av befolkningen uttrycker stöd för partiet är ju.. jag vet verkligen inte, jag blir så otroligt ledsen. I det stora hela så är det ändå inte en SÅ stor del, men visst fan blir man mörkrädd över att folk är så jävla funtade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 I det stora hela så är det ändå inte en SÅ stor del, men visst fan blir man mörkrädd över att folk är så jävla funtade. Menar du procentantalet? Det gör de ändå till det fjärde största partiet och detta endast genom en hatfylld politik av ekonomisk skrämseltaktik och invandrarfientliga fördomar. Jag håller i mångt och mycket inte med alliansen men både folkpartiet och centerpartiet har båda en mycket mer utarbetat och framför allt rationell politik än SD och de ligger långt bakom i sifo-undersökningarna. Hursomhelst så gjorde det här klippet för att jag nu bestämmer mig för att engagera mig i valrörelsen 2014. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Jag är inte lättberörd av klipp och videos på nätet men den videon gjorde mig fan illamående. Ett gäng "politker" som beter sig som fjortonåringar, argumenterar inte utan svarar med ord som "fitta, hora" etc. Vad i helvete gör dom ens i riksdagen? Hoppas verkligen folk öppnar sina ögon så som jag gjorde idag och ser till att ge emot den här sortens beteende. Vill göra något åt det här men vet inte vad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Menar du procentantalet? Det gör de ändå till det fjärde största partiet och detta endast genom en hatfylld politik av ekonomisk skrämseltaktik och invandrarfientliga fördomar. Jag håller i mångt och mycket inte med alliansen men både folkpartiet och centerpartiet har båda en mycket mer utarbetat och framför allt rationell politik än SD och de ligger långt bakom i sifo-undersökningarna. Hursomhelst så gjorde det här klippet för att jag nu bestämmer mig för att engagera mig i valrörelsen 2014. Well, så länge det inte är M eller S gör det inte någon måttlig skillnad på vad som bestäms. Alla andra partier har ju fått "välja sida" för att få något som helst inflytande. SD är i sig helt uteslutna, så det lär inte hända något större om dom får sina 8% nästa val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 17 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2012 Det är SD's rätta ansikte, det är bra att det visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Jag vet inte, men på något sätt känns det som detta bara gynnat partiet. Inga andra politiska partier har synts lika mycket i media på senaste tiden, och jag tror inte att så många sympatisörer bryr sig eftersom de ser media som en "motpart". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2012 Ha. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts