Henkibojj Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Jag måste säga att jag var lite besviken över trailern. Inte sakerna i den, men just filmen i sig var väl lite... Tråkig? Jag såg iallafall att det finns nån form av japansk restaurang/sake-bar när Michael sitter och pratar med sin son om "bounce". Namnet? Nut-Saki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Oj wow säger jag bara, får se den några fler gånger. Verkar ju bättre än första trailern. I början så kändes det lite The Sims 3 faktiskt ^^ Troligen för att man har en familj med fru och barn. Resten var coolt.. man känner ju bara att man vill ha spelet nu! Jag lyssnar förövrigt inte så mycket på Stevie Wonder, men jag blev sjukt glad när jag hörde att det var en låt med honom i trailern. Jag gillar också hur Rockstar lyfter upp gamla godingar för de yngre generationerna. Redigerad 14 november, 2012 av Ferno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Ja. -- Jag är inne på samma spår som samuelszon; det såg väl helt okej ut men OMG-effekten uteblev. "Stuntsen" gav mig små Just Cause-vibbar... Vad heter låten? Jag måste säga att jag var lite besviken över trailern. Inte sakerna i den, men just filmen i sig var väl lite... Tråkig? Jag såg iallafall att det finns nån form av japansk restaurang/sake-bar när Michael sitter och pratar med sin son om "bounce". Namnet? Nut-Saki 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Personligen så tycker jag inte det finns någon trailer som är bra egentligen, det är bara lite smakbitar för att man ska bli förbannat sugen på att köpa spelet. Oavsett film eller spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Jag är helt nöjd av trailern! Nu har man sett lite action i videoform istället för bara bilder och det ser grymt kul ut! Gillar verkligen att Rockstar har tagit in gamla bilar igen och plusat på lite nya, kommer bli intressant att se hur stor fordonslistan är. Folk klagar på att dom är besvikna, men jag fattar inte det. Det här spelet kommer bli gyrmt, om inte det bästa GTA som släppts. Vilket jag starkt tror på. Saker jag tänkte på under trailern. När Trevor kör jeepen ur planet, la ni märke till hur högt uppe planet var och att man bara såg öken? kartan måste vara enorm. Kan man köra det planet senare i spelet? Tyvärr tror jag faktiskt inte på vehicle customization i det här spelet. Men har inte gett upp hoppet än. IGN killarna pratade om uppdraget när Michael åker ner efter huset med rep och sa att man hoppar ner för flera våningar i huset och att det är folk som arbetar och går runt på insidan. Betyder detta att man kan gå in utanför uppdraget? Äntligen åker stora fordon på vägarna, som bussar, långtradare och liknande. Sjukt nice att se en mer levande stad igen! När man kommer till Trevors del av världen så ser man massor av paraboler och liknande bakom det gröna huset. gissar att det är en bar. Betyder detta att det finns stället som area 51 igen? Det här spelet kommer bli grymt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Aww yeah! Stevie Wonder - Skeletons ta ta taaa, ta ta taaa, ta ta teee, tee to to ton.. (bam bam!) http://www.youtube.com/watch?v=RX_v0yz7Ebo Passar in underbart fint. Redigerad 14 november, 2012 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Riktigt cool trailer. Tyckte den ena killen liknade Jay Z och den andra han som spelade Wolf i pulp fiction Som nämnde, tåget fick det att pirra till! Älska godståg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Fattar inte. See no evil, speak no evil, hear no evil. Vi håller inte med er. OMG/WOW-effekten uteblev? HUR?! Ser ju extremt grymt ut. Can't freaking wait. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Gåshud på denna trailern alltså. Hur fan ska man klara denna vintern? Redigerad 14 november, 2012 av Weener 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Gåshud på denna trailern alltså. Hur fan ska man klara denna vintern? Jag hoppas verkligen Rockstar inte tar bort tågen i MP läget som dom gjorde med RDR. Kul att leka med i MP freeroam Redigerad 14 november, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Fattar inte. Det var ett skämt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 http://www.igta5.com/gta-5-trailer-2-analysis-scene-by-scene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Jag tycker såklart precis som alla andra att GTA V kommer bli fett coolt, men jag måste stå fast vid att denna trailer var rätt lamt utförd med tanke på att det gått ett helt år sedan vi fick någon video senast. Ja, det är häftigt med både helikoptrar, tåg, tåg, tåg, tåg och tåg samt det där rep-på-byggnad-uppdraget som jag nästan redan tröttnat på. Men videon är faktiskt inte så häftig som man kunde hoppas på. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Hoppas man kan ha en hund i det här spelet! Skall ha en rottweiler och han skall heta Satan! ...Eller Buster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Jag tycker såklart precis som alla andra att GTA V kommer bli fett coolt, men jag måste stå fast vid att denna trailer var rätt lamt utförd med tanke på att det gått ett helt år sedan vi fick någon video senast. Ja, det är häftigt med både helikoptrar, tåg, tåg, tåg, tåg och tåg samt det där rep-på-byggnad-uppdraget som jag nästan redan tröttnat på. Men videon är faktiskt inte så häftig som man kunde hoppas på. Jag håller inte med dig alls. Tycker trailern var fylld utav grejer man saknade i första, bilkrockar, vapen som avfyras, HUND, mer jävla tempo men ändå lite introduktion utav våra tre protagonister. En PERFEKT trailer enligt mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Verkar som Ballas finns med även i GTA V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Frågan är hur mycket vill vi egentligen se? När det gäller open world spel så är det roligast och utforska och hitta saker själv. Jag tycker inte trailers och bilder ska innehålla allt för mycket. Jag hoppas verkligen rockstar har massor kvar som vi inte har sett än och som vi själva kommer hitta då vi spelar spelet. T.ex fordon, platser, utrustning och olika saker man kan göra ect. Jag är helt nöjd med infon vi fått under denna månad och skulle lätt kunna vara utan mer nu tills releasen! Kanske några fina bilder då och då! Redigerad 14 november, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 Älskar fan Stevie Wonder. Så jävla bra. Najs trailer. Fuck that shit med någon jävla "wow"-effekt, fuck that shit. De väljer att visa spelet ur ett visst perspektiv. Det kommer bli intressant när det ska liras. Det är allt som betyder något. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2012 (redigerad) Tog mig tid att göra gifbilder utav de bästa bitarna i trailern. Länkar till allihopa: GTA V Logo Molotov House Packer Theft Boat Grab Mountain Flyby Train Jump Plane Jump Jet Attack See, Speak, Hear No Evil Redigerad 15 november, 2012 av VickeX 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts