VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Tänkte att jag startar en tråd nu några timmar innan som kommer bli som en analystråd som vi kan skriva i för att samla så mycket fakta vi kan från trailern! http://www.rockstargames.com/V/ Länk till IGN Bara några timmar kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 IGN kommer sända trailern live och sen göra en analys av den, bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Men det kommer inte vara lika fett som vår egna analys. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 IGN verkar ha problem. Kolla på TWITCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) BIL I PLAN BÅT PÅ BIL REP PÅ HUS MISSIL I PLAN CROSS PÅ BERG GÅSHUD PÅ FOO BUSS TÅG CAR-TRUCK Audi R8? Hund Redigerad 14 november, 2012 av Foo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Fan, jag sitter fast i spex, jävla... ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Tåget som rullar vid 23 sekundersmarket fick det att pirra till! Miljön ute hos Trevor var riktigt häftig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Så jävla insane trailer! Det kommer bli helt sjuka uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 För er som letar efter Youtube: (Ja, den här är på riktigt ) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Jag gillar humorn, musiken och vädret. Det märks att de vill göra ett lite mer lättsamt spel efter det lite mörkare GTA IV. Riktigt skön känsla i den här trailern! Edit: Redigerad 14 november, 2012 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Hundar, missiler, krashande tåg, jetfighters... underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Fucking awesome!!!!! Det är min djupaste analys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Såg ni hur tåget tog skada. Betyder detta att det tåget kommer ta skada om man spårar ur? Om man nu kan köra det såklart, men det måste man kunna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Såg ni hur tåget tog skada. Betyder detta att det tåget kommer ta skada om man spårar ur? Om man nu kan köra det såklart, men det måste man kunna! Hur var det i San Andreas nu igen? Var det möjligt att spåra ur där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Pirrade faktiskt inte till supermycket i magen, vet inte var det var. Jag kände faktiskt inte riktigt det där glammiga, magiska som jag hoppades på att ett "nytt" San Andreas skulle kunna göra. Jag inser nu kanske att det var själva tiden SA utspelade sig i (90-talet) som skapade den där magin - kanske inte så mycket området i sig. Ska kolla några gånger igen och se om jag ändrar mig, men fick som sagt inte riktigt den där sublima, storslagna känslan. EDIT: By the way är den förmodade huvudpersonen (han pratar och syns i början) sjukt lik min granne. Ska försöka fixa en bild på honom! Redigerad 14 november, 2012 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Hur var det i San Andreas nu igen? Var det möjligt att spåra ur där? Är rätt säker på det. Man fick gasa som en dåre längs raksträckorna för att spåra ur i någon kurva längre fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Hur var det i San Andreas nu igen? Var det möjligt att spåra ur där? Ja. -- Jag är inne på samma spår som samuelszon; det såg väl helt okej ut men OMG-effekten uteblev. "Stuntsen" gav mig små Just Cause-vibbar... Vad heter låten? Redigerad 14 november, 2012 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Vad heter låten? http://www.youtube.com/watch?v=RX_v0yz7Ebo Den kommer gå från 46 000 visningar till över miljonen innan veckan är slut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Den kommer gå från 46 000 visningar till över miljonen innan veckan är slut. Haha herregud, 27 sidor med GTA V-kommentarer redan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Jag gillar humorn, musiken och vädret. Det märks att de vill göra ett lite mer lättsamt spel efter det lite mörkare GTA IV. Riktigt skön känsla i den här trailern! Edit: See no evil, speak no evil, hear no evil. Sitter och kollar trailern, är nog minst 10 gången jag kollar igenom den. Redigerad 14 november, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts