DrStupid Skrivet 11 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2013 HYPEHYPEHYPEHYPEHYPEHYPE Tog alla achivements från Wings of Liberty-kampanjen för några dagar sen, var inte värt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2013 (redigerad) Woho ca en timme efter mitt inlägg så dök Hots ner i brevlådan tack spelbutiken nu bara invänta morgondagens eftermiddag! EDIT: Gof går inte skriva till dig eftersom jag böt namn på StarCraft Rakanoth#415 om jag minns rätt Redigerad 11 mars, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2013 Woho ca en timme efter mitt inlägg så dök Hots ner i brevlådan tack spelbutiken nu bara invänta morgondagens eftermiddag! EDIT: Gof går inte skriva till dig eftersom jag böt namn på StarCraft Rakanoth#415 om jag minns rätt Bara dom på min friend list kan skriva till mig och jag tar bort alla jag inte känner igen ganska ofta. simon@g0f.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2013 Bara dom på min friend list kan skriva till mig och jag tar bort alla jag inte känner igen ganska ofta. simon@g0f.se La till dig på nytt så du bör ha min friend request Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2013 Singleplayer är fan porr. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2013 Singleplayer är fan porr. Indeed! fucking epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2013 Ett jävla grindande bara för att komma till Master igen. Skulle inte varit så kåt och spelat mina placement 00:01. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts