Gäst Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 (redigerad) Redigerad 26 februari, 2013 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 KOMMER SUGA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Var inte så jävla PURKEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Går att få betanyckel genom att förboka på Webhallen. Välj betala i butik och avbeställ spelet när ni fått nyckeln om ni inte vill betala nu. Easy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Förhandsboka detta nu 2min senare så ser jag att min beta key till heart of the swarm dumpat ner till min beställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Fet öppningsfilm... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Fet öppningsfilm... Mja gillade den starkt nästan dags att dem kan göra en StarCraft film av de hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Nja, med tanke på att det var något år sedan första bilderna från den där filmen läckte (som är på ~3 minuter) så är det ganska orealistiskt att hoppa på. Vore sjukt roligt med en dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 (redigerad) Såg iallafall att dem har ändrat om menyerna lite grann ingame och huvudmenyn o tydligen får man nu [spolier]erfarenhetspoäng EDIT: Tycker om att dem har infört i multiplayer nu att om man har nå idle worker så kan man snabbt markera dem/alla om man inte riktigt har koll vart dem är samt markera hela sin armé med enkelt knapp tryck Redigerad 22 januari, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Idle worker har funnits sedan SC2 släpptes. Snabbknappen för att välja hela sin armé är ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Idle worker har funnits sedan SC2 släpptes. Snabbknappen för att välja hela sin armé är ny. Mja det vet jag men tyckte det var iaf bra att dem införde man kan nu selecta sin idle worker med ett knapp tryck om man nu är fullt upp med nåt annat. Tänkte först när jag körde vafan är menyn för att avsluta matchen? har dem tagit bort den så man inte kan quita längre? Sen fann jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Fet öppningsfilm... "When you get to fight a Terran player who lands vikings against ultralisks, you know it's a dream." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 "When you get to fight a Terran player who lands vikings against ultralisks, you know it's a dream." 200/200 zerg vs 100/200 terran. Jag skulle nog landat mina vikings i det scenariot också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 200/200 zerg vs 100/200 terran. Jag skulle nog landat mina vikings i det scenariot också. Det där är mer än 200 supply Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Ännu större anledning att landa sina vikings! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Kommer dem nåt sätt att ändra supply saken? Det enda jag kanske har stört mig på denna supply sak är att man måste ta ut en jäkla massa SCV/Drones/Probes vilket säkert tar upp nästan halva supply för mig då jag använder mig X antal för att samla mineraler och X antal för att samla gas har 3 SCV/Drones/Probes som samlar gas på varje gas station eller vad man nu kallar det för. Och en jäkla massa för att fixa mineraler för att få en stadig ekonomi för att kunna bygga ut en bra armé har på något vis alltid stört mig på detta med supply saken i en del spel. Visst om blizz ändrade supply saken till kanske 500-1000k så kanske det skulle ta ytterliggare längre tid att klara en match och kanske göra att en mer erfaren spelare får ett bättre övertag mot en spelare som är mindre erfaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 (redigerad) Kommer dem nåt sätt att ändra supply saken? Det enda jag kanske har stört mig på denna supply sak är att man måste ta ut en jäkla massa SCV/Drones/Probes vilket säkert tar upp nästan halva supply för mig då jag använder mig X antal för att samla mineraler och X antal för att samla gas har 3 SCV/Drones/Probes som samlar gas på varje gas station eller vad man nu kallar det för. Och en jäkla massa för att fixa mineraler för att få en stadig ekonomi för att kunna bygga ut en bra armé har på något vis alltid stört mig på detta med supply saken i en del spel. Visst om blizz ändrade supply saken till kanske 500-1000k så kanske det skulle ta ytterliggare längre tid att klara en match och kanske göra att en mer erfaren spelare får ett bättre övertag mot en spelare som är mindre erfaren. ...nej. En "optimal" uppsättning är 70~ workers utspridda på tre baser. Du behöver inte mer, och du har alldeles tillräckligt med supply för att bygga en armé. Vore det höre supplycap så skulle deathball-syndromet bara bli ännu värre. Redigerad 23 januari, 2013 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2013 HELLBATS! hellbats! Betan har blivit så jävla mycket roligare när man slipper bli hellbat-droppad i varje TvT. Nerfen innebär ju dock också att man själv inte längre har någon anledning att hellbat-droppa p eller z, men vad fan. Afterburners är fortfarande det roligaste som har hänt sedan knark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2013 Tonight's the night mofuckas! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2013 Härligt att man jobbar till 12 imorgon så bara skynda sig hem och invänta posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts