Jacker Skrivet 12 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2012 Bioware Montreal, som stod för bl.a. MP-komponenten i ME3, har påbörjat utvecklingen av ett nytt ME-spel. Det kommer bli ett helt nytt äventyr, eftersom Shepards saga är avslutad. Den enda konkreta informationen vi har hitils är att spelet kommer använda Frostbite 2-motorn. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/11/12/bioware-montreal-officially-developing-new-mass-effect.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Det var en trevlig nyhet, jag gillar ME-universumet. När jag märkte att det fanns en patch som snabbar upp den hemska planet-scanningen i ME2 tog jag upp det igen och nu har jag kommit lite längre... Storyn är klichéartad och ointressant så det går inte speciellt fort men jag räknar med att klara tvåan någon gång i vinter. Efter det ska jag ta itu med ME3 och med lite tur har det nya ME-spelet kommit ut när jag är klar med trean. #patientgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts