Ferno Skrivet 29 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 När jag kollade läckta listor så kan det blir en intressant musikblandning de skapat, flera olika stilar osv. Finns till och med en Spoiler "hipster-radio" att lyssna på Men som sagt så kan listorna ha felaktiga information och tror inte de är fullständiga heller. Jag länkar inte ni får leta själva, bara att googla på "GTAV radio" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Hade kunnat döda för att få höra denna i GTA V 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2013 West Coast Classics Radio med "DJ Pooh" är definitivt den radiokanalen jag kommer använda mig av mest när jag rullar runt i LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 31 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2013 (redigerad) Låten från senaste trailern har verkligen fastnat så hårt i min hjärna! Inte alls min typ av musik egentligen, men ändå kan jag inte få nog av den. Hoppas på att höra den här låten relativt tidigt efter släppet, kommer defenetivt köra åt sidan till någon trottoarkant i Los Santos och bara njuta så hårt (att spelet äntligen har släppts) så fort jag hör den här låten! http://www.youtube.com/watch?v=pt3PcA4UvPA Redigerad 31 augusti, 2013 av Kingkill555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2013 Jag blev så sjukt taggad då jag fick höra att Kavinsky ska ha sin egen radiostation med namnet "Nightride FM" (Visserligen inte originalet, men sjukt bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 Nu har dom släppt info om Radion i spelet, inte alla stationer på samma gång men ett par. And guess what.. Radio Los Santos finns med http://www.rockstargames.com/V/music 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 Nu har dom släppt info om Radion i spelet, inte alla stationer på samma gång men ett par. And guess what.. Radio Los Santos finns med http://www.rockstargames.com/V/music Verkar som man att man kommer hålla sig till West coast classics 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 Av dom previews som dom släppt av radiokanalerna så känns det väldigt bra. Definitivt flera steg upp från IV! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Jag har en känsla av att den kanalen som innehåller Radio Ga Ga kommer likna K-DST ganska mycket, så det blir nog med stor sannolikhet min favorit.FlyloFM verkar påminna lite om The Journey trots att det är mer elektro än synth, så den kanalen kan nog överraska. Rebel Radio blir nog jäkligt skön också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Jag har en känsla av att den kanalen som innehåller Radio Ga Ga kommer likna K-DST ganska mycket, så det blir nog med stor sannolikhet min favorit.FlyloFM verkar påminna lite om The Journey trots att det är mer elektro än synth, så den kanalen kan nog överraska. Rebel Radio blir nog jäkligt skön också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 8 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Många spännande stationer i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Bra musik men jag tyckte att det, visserligen lilla, radioprat man hörde var ganska tamt. Hoppas att de vågar ta ut svängarna ordentligt och köra på den klassiska råa och vågade GTA-humorn som kan få en att asgarva mitt i ett seriöst uppdrag bara för att en reklam för Ameríca's Next Top Hooker rullar i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Bra musik men jag tyckte att det, visserligen lilla, radioprat man hörde var ganska tamt. Hoppas att de vågar ta ut svängarna ordentligt och köra på den klassiska råa och vågade GTA-humorn som kan få en att asgarva mitt i ett seriöst uppdrag bara för att en reklam för Ameríca's Next Top Hooker rullar i bakgrunden. Har du sett Kung Fu Rainbow Lazerforce? Finns nog ingenting att oroa sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts