Jump to content

Radio Los Santos!

Ferno
 Share

Recommended Posts

När jag kollade läckta listor så kan det blir en intressant musikblandning de skapat, flera olika stilar osv. Finns till och med en

Spoiler
"hipster-radio"
att lyssna på :D

Men som sagt så kan listorna ha felaktiga information och tror inte de är fullständiga heller. Jag länkar inte ni får leta själva, bara att googla på "GTAV radio" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låten från senaste trailern har verkligen fastnat så hårt i min hjärna! Inte alls min typ av musik egentligen, men ändå kan jag inte få nog av den. Hoppas på att höra den här låten relativt tidigt efter släppet, kommer defenetivt köra åt sidan till någon trottoarkant i Los Santos och bara njuta så hårt (att spelet äntligen har släppts) så fort jag hör den här låten! :)

http://www.youtube.com/watch?v=pt3PcA4UvPA

Redigerad av Kingkill555
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra musik men jag tyckte att det, visserligen lilla, radioprat man hörde var ganska tamt. Hoppas att de vågar ta ut svängarna ordentligt och köra på den klassiska råa och vågade GTA-humorn som kan få en att asgarva mitt i ett seriöst uppdrag bara för att en reklam för Ameríca's Next Top Hooker rullar i bakgrunden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra musik men jag tyckte att det, visserligen lilla, radioprat man hörde var ganska tamt. Hoppas att de vågar ta ut svängarna ordentligt och köra på den klassiska råa och vågade GTA-humorn som kan få en att asgarva mitt i ett seriöst uppdrag bara för att en reklam för Ameríca's Next Top Hooker rullar i bakgrunden.

Har du sett Kung Fu Rainbow Lazerforce? Finns nog ingenting att oroa sig för. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor