Mark Skrivet 5 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 Hej! Behöver en najs router för det nya huset jag ska flytta in i, vi kommer köra med Bahnhof som leverantör med en 100/10-hastighet. Vilken prisvärd router bör jag skaffa för att få ut det mesta? Vill inte spendera alltför mycket, 500:- har jag lagt min budget på men kan kanske sträcka mig lite över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 När jag och tjejen flyttade ihop för ett år sedan och skaffade 100/10 fiber från Bahnhof så köpte jag den billigaste routern som fanns på webhallen. Har fortfarande kvar den. Minns dock att tjejen hade problem med Bahnhof, då de skickade tre stycken inkassobrev under olika tillfällen när vi hade flyttat och sagt upp abonemanget. Hon ringde upp och fick gång på gång höra "Oj, det måste ha blivit något fel i vårt system, det ska kollas upp!". Sen hotade hon med polisen och då slutade breven komma. Så...en liten varning bara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 5 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 När jag och tjejen flyttade ihop för ett år sedan och skaffade 100/10 fiber från Bahnhof så köpte jag den billigaste routern som fanns på webhallen. Har fortfarande kvar den. Minns dock att tjejen hade problem med Bahnhof, då de skickade tre stycken inkassobrev under olika tillfällen när vi hade flyttat och sagt upp abonemanget. Hon ringde upp och fick gång på gång höra "Oj, det måste ha blivit något fel i vårt system, det ska kollas upp!". Sen hotade hon med polisen och då slutade breven komma. Så...en liten varning bara. Hände samma sak för min vän. När han teckande så var det 3 månader gratis och ingen startavgift som gällde. Sen efter 3.5 månad så dimpde det ner en faktura på 2750kr eller liknande.. "Oj nej men så ska det inte gå till, måste ha blivit något fel" Kom en gång till sen så blev det hot om anmälan och oj vad bra det började gå. Ett fint sätt att lura dom lite äldre på många extra slantar I guess. Så om dom försöker, säg bara polis så blir det finfint 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Hej! Behöver en najs router för det nya huset jag ska flytta in i, vi kommer köra med Bahnhof som leverantör med en 100/10-hastighet. Vilken prisvärd router bör jag skaffa för att få ut det mesta? Vill inte spendera alltför mycket, 500:- har jag lagt min budget på men kan kanske sträcka mig lite över det. Billig, bra, stabil http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=532380 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Billig, bra, stabil http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=532380 Kollade faktiskt på den där igår, får nog bli den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Billig, bra, stabil :)http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=532380 Kollade faktiskt på den där igår, får nog bli den! Har haft föregångaren till denna modell i många år och köpte, när jag flyttade, denna. Extremt stabil, pålitlig och bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 (redigerad) Kollade faktiskt på den där igår, får nog bli den! Jag köpte min på OC här i stan Redigerad 6 november, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2012 Feels good, man! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2012 Feels good, man! Sweet! Har du ett bord till så kör vi lan, nöter quake och tankar mp3or o warezZzz!!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2012 Någon som har tips för någon relativt bra 100/100 fiber router också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts