Jacker Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 (redigerad) Karaktärer vars röstskådiar, och deras insats, är som gjorda för varandra. Sara Kestelman som Kreia i Star Wars: Knights of the Old Republic II KotOR II är värt att spela enbart för denna karaktär. Hennes mystiska och manipulativa attityd, vishet och kunskap framförs helt briljant och fläckfritt av Kestelman. Hennes monologer fick mig att rysa, en effekt som spel tyvärr sällan har på mig numera. Ellen McLain som GLaDOS i Portal-serien Trots att GLaDOS röst är gjord för att låta syntiserad så har jag svårt att tänka mig att den är så pass simpel som den låter. Det finns massivs med välgjorda GLaDOS imitationer, men det är alltid något litet som saknas. Jag tvekar inte på att det är McLain som är nyckeln. http://www.pop-gamer.com/wp-content/uploads/2011/11/mcclain-award.jpg Tom Hall som Walton Simmons i Deus Ex Mer alfa än Walton Simmons blir man inte. Tom Halls röst andas verkligen av den makt och hotfullhet som denna karaktär besitter. Redigerad 31 oktober, 2012 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 (redigerad) David Hayter som Solid Snake/Old Snake/ och Naked Snake/Big Boss är den första personen jag kommer att tänka på. Utan honom hade det bara inte varit samma sak! Edit: Klockren tråd förresten! Redigerad 31 oktober, 2012 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts