Crusader Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Disney har köpt Lucasfilm för $4 miljarder och planerar att göra en fortsättning på Star Wars. Dessutom planer de att göra en ny film vart 2:a år. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Jävlar Jag som knappt följt Star Wars "Expanded universe" vet inte så mycket om vad som hände efter imperiets fall. Finns det nånting att göra film av? Luke och Mara vet jag härjade en del, men finns Sitherna kvar efter kejsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 (redigerad) Oh, ja. De startar upp Imperiet igen senare. Faktum är att Imperiet finns kvar i serierna men får en "trevligare" ledning som inte längre håller sig på den mörka sidan. Sith startar sedan ett eget nytt Imperie som återigen erövrar innan det också faller. Faktum är att en av Han och Leia's barn blir en Sith Lord och mördar Mara. Redigerad 30 oktober, 2012 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Vem är Mara? (Bara sett de äldsta filmerna och den senaste, och bara delar av de där första av de senaste så kanske lite lost). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 (redigerad) Mitt jobb har faktiskt haft ett längre samarbete (gör vissa shot som tilldelas oss i olika filmer) med ILM, Lucasfilms VFX-avdelning. Detta kan betyda att det finns en chans, om än väldigt, väldigt liten, att jag någon gång i framtiden får jobba på den här filmen! Sedan hur bra den faktiskt kommer bli återstår att se... Redigerad 31 oktober, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 Vem är Mara? (Bara sett de äldsta filmerna och den senaste, och bara delar av de där första av de senaste så kanske lite lost). Mara Jade är från böckerna och serietidningarna, och kommer inte med i handlingen fören ca 6 år efter filmerna. Hon är en föredetta Sith och gifter sig sedan med Luke. Hon blev väldigt populär bland fans, speciellt de kvinnliga fansen som därmed fick en kvinnlig Jedi att se upp till i Star Wars. Faktum är att hon är den populäraste karaktären i Star Wars som inte härstammar från filmerna. Fans kommer bli väldigt upprörda om hon inte är med i den nya filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2012 (redigerad) Darth Vader to be resurrected Redigerad 12 november, 2012 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Tror jag inte ett dugg på. Bara för att en anonym mulvad har påstått det så betyder det inte att det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts