Wild_hawk Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 (redigerad) denna topic handlar om knäppa lagar som politikerna hittar på här i Svergie... En lag som jag tycker är sjuk är att sånna där medium får finnas, dom lurar folk på pengar! Redigerad 31 mars, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Sverige har inte så många dumma lagar, men i andra länder, där du! I nå't land, typ Jamaica eller Colombia eller nå't sånt, där måste mamman vara med och titta på när dottern förlorar oskulden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Sverige har inte så många dumma lagar, men i andra länder, där du! I nå't land, typ Jamaica eller Colombia eller nå't sånt, där måste mamman vara med och titta på när dottern förlorar oskulden. Va...det visste inte jag... Men en sak e dåigt i Sverige... Det e att alla dumma lagar får vi från EU... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Va...det visste inte jag... Men en sak e dåigt i Sverige... Det e att alla dumma lagar får vi från EU... Sverige har nog rätt bra lagar. I USA t.ex. så är det många som har fått 300års(!!!!!!!!!!!!!) fängelse. E inte det sjukt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Sverige har nog rätt bra lagar. I USA t.ex. så är det många som har fått 300års(!!!!!!!!!!!!!) fängelse. E inte det sjukt eller? jo typ det e dummma lagar...det e ju nästan 4 liv... snacka om långt....får ättlingarna sitta i finkan efter att den personen dött tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jo typ det e dummma lagar...det e ju nästan 4 liv... snacka om långt....får ättlingarna sitta i finkan efter att den personen dött tro... Nä...dom får sånna straff för att dom inte ska kunna ha en chans att bli frisläppta för tex Bra uppförande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 denna topic handlar om knäppa lagar som politikerna hittar på här i Svergie... En lag som jag tycker är sjuk är att sånna där medier får finnas, dom lurar folk på pengar! Medier eller medium?..Och man kan nog omöjligt förbjuda nått av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Nä...dom får sånna straff för att dom inte ska kunna ha en chans att bli frisläppta för tex Bra uppförande... då är det väl bättre me dödstraff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 då är det väl bättre me dödstraff... Om man t.e.x mördar flera personer får man en dom för varje person man mördat. Det låter ganska fånigt när någon döms till flera livstidsstraff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Om man t.e.x mördar flera personer får man en dom för varje person man mördat. Det låter ganska fånigt när någon döms till flera livstidsstraff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Medier eller medium?..Och man kan nog omöjligt förbjuda nått av det... medium menar jag ups.... men dom borde bli förbjudna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Vem mer än jag tycker att Sveriges försvarsminister är ett stort skämt!? Alltså, jag kan inte fatta att man väljer en person med bakgrund ur Svenska kyrkan, och som inte vet ett skit om militären, och om militära beslut.. Typiskt Persson att göra sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Vem mer än jag tycker att Sveriges försvarsminister är ett stort skämt!? Alltså, jag kan inte fatta att man väljer en person med bakgrund ur Svenska kyrkan, och som inte vet ett skit om militären, och om militära beslut.. Typiskt Persson att göra sånt... konstigt...att man gör det...persson e en j#vla skit stats minister...han fattar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 konstigt...att man gör det...persson e en j#vla skit stats minister...han fattar inget... persson är en bra statsminister... vill du hellre ha nån av dem där språkrören i miljöpartiet som statsminister? eller vill du ha Bo lundgren som statsminister om han driver svergie så kommer svergie förmodligen gå i konkurs.. Göran persson känns som en världsvan person och jag tycker han är en bra statsminister så sluta klaga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Men säg mig då varför han anställer Leni Björklund som försvarsminister!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Sverige har inte så många dumma lagar, men i andra länder, där du! I nå't land, typ Jamaica eller Colombia eller nå't sånt, där måste mamman vara med och titta på när dottern förlorar oskulden. det visste inte jag..där skulle inte jag vilja bo om jag var tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Haha, göran persson är cool. Minns ni honom när kriget bröt ut? Han blev som en präst och trodde att han hade allt under kontroll... fast han egentligen inte kunde påverkar någonting alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 varför flyttades denna tråd till spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 varför flyttades denna tråd till spam??? Kan man fråga sig. Det är nog jag som har svårt med dessa politiktopicar Tillbakaflyttad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 bra, tack (så att off-topic uppfyller nån mening) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts