Jump to content

Dumma lagar! skadade politiker?

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Sverige har inte så många dumma lagar, men i andra länder, där du!

I nå't land, typ Jamaica eller Colombia eller nå't sånt, där måste mamman vara med och titta på när dottern förlorar oskulden. ;)

Va...det visste inte jag... Men en sak e dåigt i Sverige... Det e att alla dumma lagar får vi från EU...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige har nog rätt bra lagar. :)

I USA t.ex. så är det många som har fått 300års(!!!!!!!!!!!!!) fängelse. E inte det sjukt eller? B)

jo typ det e dummma lagar...det e ju nästan 4 liv... snacka om långt....får ättlingarna sitta i finkan efter att den personen dött tro...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem mer än jag tycker att Sveriges försvarsminister är ett stort skämt!? :)

Alltså, jag kan inte fatta att man väljer en person med bakgrund ur Svenska kyrkan, och som inte vet ett skit om militären, och om militära beslut.. ;)

Typiskt Persson att göra sånt... B)

konstigt...att man gör det...persson e en j#vla skit stats minister...han fattar inget...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

konstigt...att man gör det...persson e en j#vla skit stats minister...han fattar inget...

persson är en bra statsminister... -_-

vill du hellre ha nån av dem där språkrören i miljöpartiet som statsminister?

eller vill du ha Bo lundgren som statsminister om han driver svergie så kommer svergie förmodligen gå i konkurs..

Göran persson känns som en världsvan person och jag tycker han är en bra statsminister så sluta klaga.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor