ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Nu har jag problem med mina drivrutiner till grafikkortet, detta händer bara när jag surfar runt, aldrig hänt i spel, än sålänge iaf. Jag kan sitta och surfa runt på random sidor, spelar ingen roll, men verkar som att det är värre om det är någon sida som har nått inslag av flash eller dylikt. Kan komma upp små fyrkanter i olika färger, oftast rött eller grönt, sen hänger sig allt jag gör, ljudet hänger sig och det blir ungefär som att jag skulle få en bluescreen sen så svartnar skärmen och allt kommer tillbaka med rutan "Grafikdrivrutiner har slutat svarat och har återställts" har hänt mig 3 gånger nu dom senaste timmarna och har hänt lite sporadiskt fram och tillbaka en tid tillbaka nu, vad är problemet? Har ett Nvidia gtx560ti, har testat installerat om drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Nu har jag problem med mina drivrutiner till grafikkortet, detta händer bara när jag surfar runt, aldrig hänt i spel, än sålänge iaf. Jag kan sitta och surfa runt på random sidor, spelar ingen roll, men verkar som att det är värre om det är någon sida som har nått inslag av flash eller dylikt. Kan komma upp små fyrkanter i olika färger, oftast rött eller grönt, sen hänger sig allt jag gör, ljudet hänger sig och det blir ungefär som att jag skulle få en bluescreen sen så svartnar skärmen och allt kommer tillbaka med rutan "Grafikdrivrutiner har slutat svarat och har återställts" har hänt mig 3 gånger nu dom senaste timmarna och har hänt lite sporadiskt fram och tillbaka en tid tillbaka nu, vad är problemet? Har ett Nvidia gtx560ti, har testat installerat om drivrutiner. Problemet är typ flash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Problemet är typ flash... Nästan det jag anade, går det att fixa på nått sätt eller är flash dun goof'd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 Hur länge har det varit sådär? Inte alls ovanligt att något kan hände i en flash eller drivrutinsuppgradering. Håll bara allting uppdaterat så kanske det försinner någongång. Annars, annan webläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Hur länge har det varit sådär? Tjaa... har blivit värre dom senaste månaderna kan jag då påstå. Har dock alla nyaste drivisar, nyaste flash, ska testa annan webläsare om jag märker att problemet blir för allvarligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts