RavenE Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 http://www.rockstargames.com/newswire/article/45811/gtav-artwork-pest-control.html Lots of info coming next month. Get ready. For now, enjoy this first official artwork release from Grand Theft Auto V. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Jag hoppas det är mycket nu och inte bara några screens. Men skönt att dom skrev nästa månad och inte "om några veckor". Nu vet vi iaf säkert att det kommer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Jag hoppas det är mycket nu och inte bara några screens. Men skönt att dom skrev nästa månad och inte "om några veckor". Nu vet vi iaf säkert att det kommer info! Det kommer ju en coverstory på GI. Självklart är det nu marknadsföringspushen börjar. Jag har väntat mig att den stora marknadsföringspushen börjar i höst enda sedan det senaste settet med screenshots släpptes. När GTA V blev bekräftat som coverstory för nästa GI var det för mig solkart att infon skulle börja komma. Lite små infosnuttar innan tidningen och sen när den kommit, mycket mer. Jag förväntar mig en till trailer sent i November, alternativt tidigt i December, samt en hel del mer screenshots, previews och information komma med jämna mellanrum. Sen tror jag att spelet kommer i Mars/April. Anywho - älskar bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 (redigerad) Färgerna i bilden ger mig känslan av att det blir ett lättsammare och inte lika "mörkt" spel som GTA IV. Nice. Edit: Visst är det Rodeo som är avbildat? Tror ni att de ska råna Didier Sachs? Redigerad 24 oktober, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Jag trodde att det hade kommit mycket ny info, och en ny artwork-bild. Faith destroyed, and renewed. Sluta lek med mina känslor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Jag trodde att det hade kommit mycket ny info, och en ny artwork-bild. Faith destroyed, and renewed. Sluta lek med mina känslor! Jag har väl gått media och lärt mig skriva lockande rubriker! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Jag har väl gått media och lärt mig skriva lockande rubriker! Sök jobb på aftonbladet. Vilken antiklimax! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Jag är sjukt taggad för november iaf, kommer bli grymt med massor med info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 R* har nu själva bekräftat våren 2013! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 R* har nu själva bekräftat våren 2013! Ser ut som hon håller i den nya Fruit bowl 5 hahaha 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 OMG! TAGGAD, SAN ANDREAS-MINNEN, GRÅT, AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Ser ut som hon håller i den nya Fruit bowl 5 hahaha iFruit 5 är det ju! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Högupplöst version av bilden: http://i.imgur.com/f3hC7.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Högupplöst version av bilden: http://i.imgur.com/f3hC7.jpg Hur hittade du den? Rockstar skrev att desktop-upplösta varianter av artworket skulle komma väldigt snart, men den finns inte uppe på Rockstars downloadsida och jag hittar inte alls någon högre upplöst variant genom en google search by image än den Rockstar lagt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Hur hittade du den? Rockstar skrev att desktop-upplösta varianter av artworket skulle komma väldigt snart, men den finns inte uppe på Rockstars downloadsida och jag hittar inte alls någon högre upplöst variant genom en google search by image än den Rockstar lagt ut. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=43773689&postcount=13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 iFruit 5 är det ju! Sant, passar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Sant, passar bättre Står ju även på luren Underbar humor förövrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Står ju även på luren Underbar humor förövrigt! Jaha haha, tänkte inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Är det här något nytt? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts