Wu Zi Mu Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 (redigerad) Rara.com är en musiktjänst som tillåter dig att streama musik fritt till en månadskostnad. Det lilla jag hunnit läsa har vart väldigt blandat. Och jag ska genast börja testa, tills dess kan ni ju kika in på deras hemsida och se efter! Är det någon här på forumet som testat Rara än? I första anblick ser jag inte att Rara har något extra att erbjuda som inte Spotify redan har. Och priserna är de samma (efter erbjudandet på 9,99 kr/mån de tre första månaderna). Redigerad 24 oktober, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Kan vara kul att inkludera vad Rara är för något. Nu vet jag eftersom jag klickade mig in på hemsidan av ren nyfikenhet men i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Kan vara kul att inkludera vad Rara är för något. Nu vet jag eftersom jag klickade mig in på hemsidan av ren nyfikenhet men i alla fall. Trodde att Spotify-utmanare kunde vara tillräckligt som beskrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Har de samma, större eller mindre utbud än Spotify och Groove Shark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Billigare än Spotify, frågan är bara om musikutbudet är lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 Om man registrerade sig men inte valde att köpa in sig på deras deal skickar de inom kort en 7-dagars trial, då hinner man testa runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts