karl_85_ Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 finns det nåot anat sätt att komma till ghost town eller måste man flyga? är inte så haj på det. varför står det en polisbil och en massa rumpo på flygplatsen, kan man göra något kul med dem eller står de där bara för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Du kan se den med sniper eller ladda ner en mod. Men det finns ändå inget att göra där. Bilarna står där för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karl_85_ Skrivet 31 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Var finns den modden och vad gör den. finns det inte hidden package där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Var finns den modden och vad gör den. finns det inte hidden package där? nej, ghost town är inte solid .dvs man kan inte gå där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Man kan väll gå där eller ?? Har laddat hem moden men gör den nått satt man kan gå eller ??? Fört jag har gått i ghost taown fast man ramlar rakt igenom på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Man kan väll gå där eller ?? Har laddat hem moden men gör den nått satt man kan gå eller ??? Fört jag har gått i ghost taown fast man ramlar rakt igenom på ett ställe. utan mod så kan man INTE gå där. med mod så kan det gå..jag har inte testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts