Jacker Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 (redigerad) Amerikanska spelblaskan GameInformer kommer ha GTA V både på och inne i tidningens decembernummer, enligt en tweet från skribenten som själv ska göra artikeln. Tidningen kommer landa nån gång i mitten av november, alltså om ca 1 månad. In NYC, about to check out December’s cover game #GTAV pic.twitter.com/001Miuec — Andy McNamara (@GI_AndyMc) October 11, 2012 Redigerad 11 oktober, 2012 av Jacker 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 ... och i anslutning till detta: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20121011/rykte-gta-5-slapps-i-mars Mars???? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Åh. Pirret i magen, tankarna far. ÄNTLIGEN. Det är ju just detta som gör livet så jävla härligt. TAGG TAGG TAGG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 ... och i anslutning till detta: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20121011/rykte-gta-5-slapps-i-mars Mars???? Mer troligt med ett släpp i maj så fall. Dels för att R* har släppt sina stortitlar under maj-juni de senaste åren, och dels för att de började marknadsföra de spelen på allvar ca 6 månader före release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2012 Är det inte snart ett år sedan trailern släpptes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2012 Är det inte snart ett år sedan trailern släpptes? Andra november är det årsdag. Får se om Rockstar gör något den dagen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 12 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2012 Sådär ja, nu är väl äntligen informationskampanjen på gång! Finns GI att köpa i Sverige? Nog för att den kommer att läggas upp på nätet, men vore fint att ha en fysisk kopia att läsa på dass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2012 (redigerad) Minns fortfarande hur jag satt med blodsprängda ögon och översatte GIs artikel om GTA IV till svenska härom året, kan ha varit för gtanytt? Var det under den perioden som den sidan var uppe? Edit: detta ska bli spännande! Redigerad 13 oktober, 2012 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 17 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2012 Det här bli nice det Finns det fler trailers än ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2012 Det här bli nice det Finns det fler trailers än ett? Tyvärr inte än! Hoppas på fler så snart som bara möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2012 Tyvärr inte än! Hoppas på fler så snart som bara möjligt! Får se om 16 dagar. Då är det exakt 1 år sen första kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2012 Får se om 16 dagar. Då är det exakt 1 år sen första kom Finns det någon logik i att det borde komma någonting den dagen? Har det inträffat förr, menar jag? Sjukt att det snart har gått ett år..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2012 Finns det någon logik i att det borde komma någonting den dagen? Har det inträffat förr, menar jag? Sjukt att det snart har gått ett år..! Nee inget som säger att det kommer inträffa något den dagen. Men som du säger är det rätt sjukt att det gått ett helt år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2012 R* postade precis detta på sin Facebook-sida: "Lots of info coming next month. Get ready. For now, enjoy this first official artwork release from Grand Theft Auto V. http://rsg.ms/P2Cork " 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2012 (redigerad) 8 November. 18 sidor. http://www.rockstarbase.com/gameinformer-issue-236-featuring-gta-v-out-november-8th (Inofficiellt omslag av mig - det riktiga lär nog ha ett nytt artwork eller ett screenshot från spelet) Redigerad 27 oktober, 2012 av VickeX 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2012 (redigerad) Säkert fake, men iaf! Dök upp på gtaforums. Bilden med hunden ser sjukt bra ut! Spring 2013 "No pc version" är bullshit dock! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=528746 Edit: Var meningen att skriva i den andra tråden, aja! Redigerad 27 oktober, 2012 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Förstår inte varför den skulle vara fejk? Att någonting så litet läcker någon vecka innan de säkert planerat att starta den stora marknadsföringspushen är ingenting oväntat. Att spelet skulle komma spring 2013 är också mycket väntat, och artworket ser ut att ha precis samma stil. Jag tycker att det ser grymt ut. Men hur som helst, kan knappt vänta till 8 november! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Bilden med hunden får mig peppad, hoppas hundar kan användas sådär i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Bilden med hunden får mig peppad, hoppas hundar kan användas sådär i spelet! Samma här. Den fick mig att fundera. Det lär ju inte vara så troligt att man själv kan använda attackhundar som vapen, men jag tror att det är mycket möjligt att vissa fiender kommer att ha ilskna attackhundar som de går runt med sådär... Om det nu stämmer, och man tar en titt på artworket och ser att det är den mörkhyade killen i den vita tanktoppen (som vissa trott är en protagonist, med tanke på ryktet om flera protagonister) så skulle det ju kunna tyda på att åtminstonde inte han är en protagonist iaf. Han kanske bara är en stor fiende, alternativt att han är en bad-guy, men att man kanske kommer att spela som honom ändå, om ryktet är sant. Älskar att spekulera såhär... Men 8 november lär vi nog veta en hel del! Can't freaking wait! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 Jag får känslan av att mannen med hunden bara är en "random" som representerar liknande fiender i spelet. Inte en huvudkaraktär liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts