Vice. Skrivet 3 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2012 (redigerad) Hej! Har försökt fixa och lära mig PS men eftersom jag inte lyckats få tag i det vänder jag mig till er igen. Skulle behöva ha den här bilden: http://www.kvv.se/upload/Barnsidor/Nelle_host.jpg Omgjord till en "riktig" dräkt. Jag menar, låt oss tänka sig att man gör så att en människa får plats i den. Behöver inte vara överambitiöst, bara nått grovt. Vi har fått i uppdrag att komma på en ide hur man kan förbättra situationen för barn i svåra situationer, och min ide är att man låter maskoten besöka barnen, som clowner på sjukhus ungefär. Men jag vill gärna visa med en bild. Så detta är för en god sak. Ni får gärna signera bilden om ni vill, så inte jag tar på mig (för mycket cred). Kan skicka ett XL kexchoklad som tack eller nått liknande. =) Edit: Lövet behöver inte vara med Edit2: Han får dock gärna stå i ett rum, typ det här: http://petterssons.bloggsida.se/files/2011/04/Bes%C3%B6ksrum.png Redigerad 3 oktober, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2012 Bra timing! Då väntar vi bara på att kriminalvårdens hemsida ska fungera igen. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 (redigerad) Bra timing! Då väntar vi bara på att kriminalvårdens hemsida ska fungera igen. Nä? Har den varit nere i natt pga attack? Redigerad 4 oktober, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Jag förstår inte vad ni menar, är det den här bilden som ni inte kan se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Jag förstår inte vad ni menar, är det den här bilden som ni inte kan se? Åh, det fattade jag inte. Tack kebab för påpekandet. =) Japp, den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 2 XL-Kexchoklad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2012 Ok, finns det nån sida där man kan animera en teckning som jag kanske kan använda? Bara snubben blir mer "riktig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Kanske nån vet nått enkelt redigeringsprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Det är nog lika bra att du försöker lära dig Photoshop istället för att begränsa dig med B-program. Jag hade försökt mig på det här men jag är tyvärr väldigt upptagen för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Det är nog lika bra att du försöker lära dig Photoshop istället för att begränsa dig med B-program. Jag hade försökt mig på det här men jag är tyvärr väldigt upptagen för tillfället. Så måste man köpa det. Går väl inte att hitta det i buskarna och få det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Så måste man köpa det. Går väl inte att hitta det i buskarna och få det att funka? Jo, det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2012 Så måste man köpa det. Går väl inte att hitta det i buskarna och få det att funka? Haha, tror du verkligen att kidsen på 15 år lägger ned flera tusen på ett bildredigeringsprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2012 Haha, tror du verkligen att kidsen på 15 år lägger ned flera tusen på ett bildredigeringsprogram? Jag läste bara det inte går. Att man var tvungen att ta bort nån fil i win för att det skulle funka osv. Hur som helst, måste jag lära mig det och just nu, med familj mm finns inte tiden. Kan ni rekommendera nån sida/program där man "blåser upp" teckningar/bilder man har (har för mig att det fanns nån sida där man kunde rita en gubbe som sen började röra sig) eller har nån tid att slänga ihop nått? Kan höja med ett XL. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2012 Ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2012 Här har du. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Här har du. HAHAHAHA den var ball snygg kondom på skallen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2012 Ok, jag har en (hyfsad) bild. Finns det nån sida där man kan få bilden att röra sig. Tänka plussa på den genom rörelse eftersom den inte är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts