Arvid Skrivet 21 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Good guy Media Markt. Njae, jag tycker inte man är en good guy när man först skjuter fienden sen erbjuder sig att ta hand om de sårade. Falskt är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Njae, jag tycker inte man är en good guy när man först skjuter fienden sen erbjuder sig att ta hand om de sårade. Falskt är vad det är. Tror det var just det Frenzy syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2012 Det var en rätt lång kö utanför Expert vid Triangeln i Malmö idag. Gamar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2012 Tydligen var priserna i nivå med andra stora kedjors normala priser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2012 Tydligen var priserna i nivå med andra stora kedjors normala priser.. http://www.sweclockers.com/nyhet/15905-experts-utforsaljning-kritiseras-av-kunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2012 Var i Kista Galleria i ett annat ärende idag och det var lång kö utanför Expert. De slussade in ett mindre antal kunder åt gången. Var glad att jag inte skulle dit. Jag tror att en stor risk med sådana här "reor" (som flera påpekat var det tydligen inte så billigt trots allt) är att man köper på sig saker man inte behöver. Du kanske sparar 25-50% med deras rabatt men stannar du hemma sparar du 100%. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2012 Blir mörkrädd när jag ser hur hysteriska folk blir över materiell. Betalar hellre en liten extra slant om jag slipper stå i en lång kö för att ens komma in i butiken som med största sannolikhet inte kommer ha det jag är ute efter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts