Populärt inlägg Hultenius Skrivet 9 september, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Något som länge efterfrågats är ett forum där man kan föra privat diskussioner utan att blotta sig för hela internet - och nu har det kommit! Forumet heter "Privata angelägenheter" och hittas under "Övriga forum". För att få tillgång till forumet krävs det att man är medlem samt att man skrivit minst 10 inlägg. Precis som med Loungen gäller det att vi är strikta med vilka trådar som placeras i det nya forumet. Endast trådar som är starkt privata (allt med personuppgifter, privata bilder (t.ex. bilder på sig själv), känsliga IRL-händelser etc.). För att starta igång forumet har jag flyttat över några befintliga trådar, men våra moderatorer kommer säkert flytta över fler under de kommande dagarna. 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Bra att det införts! Men, varför ligger fylletråden där? Finns det någon motivering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Fantastiskt! Bra att det införts! :DMen, varför ligger fylletråden där? Finns det någon motivering? känsliga IRL-händelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 (redigerad) Super! Vi kan väl hjälpa moderatorerna på traven med sånt som känns givet, typ Sex-tråden samt Love, Peace and Understanding. Även Fråga en GTAsajtare, kan jag tycka. Kan inte forumet heta Family Business? Redigerad 9 september, 2012 av Tweak 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Kan inte forumet heta Family Business? Det röstar jag för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 10 inlägg känns som något man skrapar ihop väldigt snabbt om man vill åt något. kan vi inte sätta den på åtminstone 30 någonstans? Det tar ett tag innan man kommer åt det men det känns ännu lite säkrare Har du stängt det för google osv också? Minns att det fanns en inställning för det. Så om du missat det av någon anledning gör det Annars skitbra att det händer något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 10 inlägg känns som något man skrapar ihop väldigt snabbt om man vill åt något. kan vi inte sätta den på åtminstone 30 någonstans? Det tar ett tag innan man kommer åt det men det känns ännu lite säkrare Har du stängt det för google osv också? Minns att det fanns en inställning för det. Så om du missat det av någon anledning gör det Annars skitbra att det händer något Skulle kunna se en gräns på 100 inlägg till och med. Då har man ändå hunnit "komma in i gemenskapen" lite mer. Eller? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Love, Peace and Understanding. Har flyttat dit den nu. Ganska givet som sagt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2012 Skulle kunna se en gräns på 100 inlägg till och med. Då har man ändå hunnit "komma in i gemenskapen" lite mer. Eller? Vågade inte gå ut så hårt men absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2012 Jag tog mig friheten att flytta Sex till forumet också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2012 Jag tog mig friheten att flytta Sex till forumet också. Varför? Det blir svårare för min globala fanskara att läsa om mina eskapader med kvinnor från öst, finns det möjlighet att skriva om sådant i trådar utan att gå offtopic i det öppna forumet, speciellt då Vardagssnack/LP&U flyttats till PA? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 Varför? Det blir svårare för min globala fanskara att läsa om mina eskapader med kvinnor från öst, finns det möjlighet att skriva om sådant i trådar utan att gå offtopic i det öppna forumet, speciellt då Vardagssnack/LP&U flyttats till PA? Vi kan väl helt enkelt starta en prostitutionsupplevelsetråd, och ha kvar den i allmänt? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 Jag tog mig friheten att flytta Sex till forumet också. Funderade också på den, men tyckte kanske det var en mer allmän tråd. Men det är nog lika bra den är där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 Funderade också på den, men tyckte kanske det var en mer allmän tråd. Men det är nog lika bra den är där med. En del använder den som ett alternativ till LPU, vilket gör den till en privat tråd, medan andra diskuterar sex i allmänhet. Trots det vill man kanske inte riskera att någon med google framför sig ska kunna ta reda på ens åsikter, preferenser eller upplevelser. Better safe than sorry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Excellent. Den ursprungliga tanken var, som bekant, att flytta personliga trådar till loungen och låsa den - men eftersom många av de trådar som drar flest gäster (humortråden, snygga tjejer etc) finns där kom vi fram till att istället skapa ett separat underforum tillägnat de personliga trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Kool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Kan man flytta forumit-spotting-tråden eller vad den heter dit också? Jag såg okka igår! Han var dock upptagen med en flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Kan man flytta forumit-spotting-tråden eller vad den heter dit också? Jag såg okka igår! Han var dock upptagen med en flicka. Jovars, det ska väl gå. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2012 Kan vi flytta "Fråga en GTAsajtare" också? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts