Officer Hernandez Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 Brukar klippa mig typ varannan månad (sidorna i första hand, annars sabbar jag ju min rockabilly-frilla ), och det brukar gå på 300 - 350 kr. ungefär. Dyrt tycker jag, men frisören är helt lysande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 380, tror jag. Lite överpris kan jag väl tycka men jag har svårt för att byta frisör. Samma här. Vet inte ens om jag är sådär jättenöjd med min frisörska, men kör på det enkla spåret och är kvar... Det är min systers bästa vän, så vi har i alla fall mycket att prata om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 320 i den lilla stan' jag bodde i, nu har man ju flyttat så det blir väl kanske bättre då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 Vad betalar ni för en klippning vanligtvis? Jag trimmar sidorna varannan månad ungefär och det går på typ 200 kr per sittning. Känns som rätt onödiga pengar dock i och med att jag har ett par vänner som kan det där, men jag litar inte på att de hade fått till det perfekt. 600 spänn... Men eftersom jag klipper mig typ 1,5 gång per år kan det vara värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 600 spänn... Men eftersom jag klipper mig typ 1,5 gång per år kan det vara värt det. 1.5? Att göra en halv klippning kan inte rekommenderas. Jag ska klippa mig på onsdag. Typ som Thomas Öberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 1.5? Att göra en halv klippning kan inte rekommenderas. Jag ska klippa mig på onsdag. Typ som Thomas Öberg. Lustigkurre! Ifall du faktiskt inte förstod, klipper jag mig ungefär var åttonde månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 Varmt rekommenderad ett hårvax av min tjejkompis som klipper mig när jag var på hennes salong idag. The Outsider Doop Hade inte hört om det tidigare så köpte en burk för 150:- håller min halvlånga frilla bra, frillan sitter där den sitter liksom även när det kom en liten kraftigare vind, fanns ett par olika varianter men den jag köpte var rätt torr så det inte ser ut som man har en massa klet i håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 I onsdags betalade jag 295 pix för att klippa mig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 Någon som kan tipsa om något gött hårspray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Kära linköpingsbor! Vart går man för att fixa frippan? Vill ha en relativt ung, lättsam frisör som låter mig boka en tid online. Gärna med generösa öppettider någon dag i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Kära linköpingsbor! Vart går man för att fixa frippan? Vill ha en relativt ung, lättsam frisör som låter mig boka en tid online. Gärna med generösa öppettider någon dag i veckan! Jag undrar detsamma. En salong som jag länge gick till och som passar in på din beskrivning är Studio Leander. Grejen är att priserna successivt har ökat från 320 kr till "från 520 kr" sedan jag var där första gången... Har inte hittat någon som är lika bra, men jag tycker fan bristningsgränsen går någonstans vid 450 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Jag undrar detsamma. En salong som jag länge gick till och som passar in på din beskrivning är Studio Leander. Grejen är att priserna successivt har ökat från 320 kr till "från 520 kr" sedan jag var där första gången... Har inte hittat någon som är lika bra, men jag tycker fan bristningsgränsen går någonstans vid 450 spänn. Tack för tipset, någon speciell frisör? Det är i högsta laget, instämmer helt på att 450:- är vad som känns rimligt att betala, så fler tips är välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 My goodness fellas. Hade jag bara vågat hade jag kört en Don Draper varje morgon. Satans vilket slick hår snubben har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 My goodness fellas. Hade jag bara vågat hade jag kört en Don Draper varje morgon. Satans vilket slick hår snubben har. Vad stoppar dig? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Jag undrar detsamma. En salong som jag länge gick till och som passar in på din beskrivning är Studio Leander. Grejen är att priserna successivt har ökat från 320 kr till "från 520 kr" sedan jag var där första gången... Har inte hittat någon som är lika bra, men jag tycker fan bristningsgränsen går någonstans vid 450 spänn. Tack för tipset, någon speciell frisör? Det är i högsta laget, instämmer helt på att 450:- är vad som känns rimligt att betala, så fler tips är välkomna! Vänta, va? 450 spänn för att dra en sax genom håret några gånger! Ni är ju galna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Vänta, va? 450 spänn för att dra en sax genom håret några gånger! Ni är ju galna. Liksom mycket annat här i världen finns det alternativ som är billiga, dyra och allt där emellan. Min erfarenhet är att 50-100 extra riksdaler gör mig nöjdare efteråt och har en trivsammare stund i frisörstolen, det är det värt! Sedan går som sagt min smärtgräns där någonstans, i alla fall om jag inte har koll på frisören sedan innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 (redigerad) Tack för tipset, någon speciell frisör? Det är i högsta laget, instämmer helt på att 450:- är vad som känns rimligt att betala, så fler tips är välkomna! Två av min systers kompisar jobbar där, men de är mammalediga båda två... Har hört gott om Proffs och lärling också! Vänta, va? 450 spänn för att dra en sax genom håret några gånger! Ni är ju galna. Ja, det är fan galet. Pröjsade något sådant de sista gångerna jag gick dit, men det var enbart för att jag var bekväm med frisörskan och kunde ha ett trevligt samtal samtidigt som jag fick ett bra resultat. Klipper mig numer för 300 på en klart osexigare salong... Redigerad 3 mars, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Klipper mig för 120:- spänn på nån drop-in salong! Billigt och bra och redigt goa gubbar som jobbar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2014 Liksom mycket annat här i världen finns det alternativ som är billiga, dyra och allt där emellan. Min erfarenhet är att 50-100 extra riksdaler gör mig nöjdare efteråt och har en trivsammare stund i frisörstolen, det är det värt! Sedan går som sagt min smärtgräns där någonstans, i alla fall om jag inte har koll på frisören sedan innan. Ja, det är fan galet. Pröjsade något sådant de sista gångerna jag gick dit, men det var enbart för att jag var bekväm med frisörskan och kunde ha ett trevligt samtal samtidigt som jag fick ett bra resultat. Klipper mig numer för 300 på en klart osexigare salong... Jag går två meter från porten och klipper mig för 180 spänn. Frisyren ser precis likadan ut som den gjorde när jag klippte mig för 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2014 Jag har inte betalat för en klippning på 6 år. Då jag har långt hår klipper jag bara topparna och det gör inget om det inte blir helt rakt eftersom jag oftast har det uppsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts