VaXXoR Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Nu är det kanske lite väl tidigt men skulle vara kul att se hur det ligger till på sajten! Själv blir det först till Xbox 360 och senare till PC. Har GTA IV till både xbox och PC. Hade även IV till PS3 under den tiden jag hade en. Vad köper ni det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 PS3, där jag har 95% av mina spel. GTA 3, VC, SA hade jag till PS2, men då konsolen gick sönder och blir utbytt mot PS3 så köpte jag spelen till PC också. Så när PS3 är trasig och ute och om PS4 ej är bakåtkompatibel så blir det nog ett GTA V till PC också. Alltid kul med moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Jag föredrar det till PC, men lär nog inte orka vänta så det blir nog till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Har ett 360, och ingen speldator, så jag håller mig till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Har ett 360, och ingen speldator, så jag håller mig till det. Samma här, men jag bör nog köpa en TV med bredbild så jag inte tappar suget. Det är en stor anledning till att jag inte använder mitt 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 360 med 5.1 och full HD. Will do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Blir PC för mig då jag äntligen har en bra dator. Får se om septembers inkomst tillåter mig att inhandla en 24" skärm. Getting tired of playing on a 42" tv. Men funkar kanske bra till spel som gta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAV Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 Till Xbox 360 har inget annat att spela på, min laptop suger, tror min Iphone är starkare lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 PS3, men jag är rätt säker på att jag vid PC-releasen lär ha skaffat mig en bra speldator så det blir nog att det spelas på båda plattformarna så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 Utan tvekan blir det köp till PS3. Har alltid spelat GTA på Playstation, och så ska det förbli då jag tycker att GTA-serien avnjutes som allra bäst med en Playstationkontroll i handen. Kommer att göra precis som jag gjorde med IV, köpa två ex av collectors edition och bevara det ena oöppnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 "Köper" det till PC hehehehehhehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 PC, för jag äger ingen konsoll, förutom mitt kära Wii. FUCK THE SYSTEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2012 "Köper" det till PC hehehehehhehehehehehe Ofta man inte ger Rockstar support. Riktigt snålt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2012 Blir, som vanligt, till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2012 Ofta man inte ger Rockstar support. Riktigt snålt! Du betalar åt mig! Jag laddar ner skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2012 Ofta man inte ger Rockstar support. Riktigt snålt! Tycker det räcker att jag stödjer Blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2012 (redigerad) Efter mycket tankar så kan det bli att jag köper GTA V till PC till en början. Om planerna går som planerat så kommer jag antagligen kunna köpa en helt ny PC för att spela V på, och det är nog roligare än att spela på xbox! Kom på att det kommer senare till PC. Redigerad 18 september, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2012 Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 18 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2012 Xbox 360 till en början iaf, sen blir de säkert till pc när de väl kommer till de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 1 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2012 Man får inte spela GTA på XBox, eller vad det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts