Vice. Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 Tja! Funderar på att göra en falllout tatuering. Vill att "vault boy" skall vara med. Osäker på om han bara ska göra tummen upp eller om en av bilderna från perks skall användas. Funderar även på att ha ner än honom, kanske en bergbakgrund och radioaktivitetsskylten och honom och låta det bli en tatuering på ca halva armen. Problemet är att det finns för få bilder på falllout tatueringar för att kunna få inspiration. Vad tycker ni om min ide, och har ni nått förslag om hur det skulle kunna se ut? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 Varför måste du se andra för att få inspiration? Har ingen åsikt om din idé men att kolla på andras tatueringar för att få inspiration är helt fel väg att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 Tja! Funderar på att göra en falllout tatuering. Vill att "vault boy" skall vara med. Osäker på om han bara ska göra tummen upp eller om en av bilderna från perks skall användas. Funderar även på att ha ner än honom, kanske en bergbakgrund och radioaktivitetsskylten och honom och låta det bli en tatuering på ca halva armen. Problemet är att det finns för få bilder på falllout tatueringar för att kunna få inspiration. Vad tycker ni om min ide, och har ni nått förslag om hur det skulle kunna se ut? Låter fett... men om jag hade varit dig så hade jag nog ändå kört på ett riktigt köttigt motiv över hela ryggen i apokalypstema när man ändå är igång. Fast vault boys ansikte hade ersatts med min (din) sons; den kommer i alla fall att stå sig i tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Varför måste du se andra för att få inspiration? Har ingen åsikt om din idé men att kolla på andras tatueringar för att få inspiration är helt fel väg att gå. Men jag kan nog inte be tatueraren måla ett fallout tema. Han har kanske inte en aning om vad fallout är för spel. Därför är andra bra att ha som ide som man kan utgå ifrån. Låter fett... men om jag hade varit dig så hade jag nog ändå kört på ett riktigt köttigt motiv över hela ryggen i apokalypstema när man ändå är igång. Fast vault boys ansikte hade ersatts med min (din) sons; den kommer i alla fall att stå sig i tiden! Du menar den blå vault boy figuren med sonens ansikte? Hmm ja det är kanske en cool grej. Hittar ni fallout inspererade får ni görna länka dem Tips på hur en sådan tatuering kan se ut? Allt välkommnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 cus you love gaming and fallout! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Vad är det för fel på den här tråden? Tatueraren kan visst rita Fallout-snubben åt dig, om du bara tar med en bild på hur han ser ut så klarar han/hon det om denne är duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Om du av någon anledning dessutom ska skriva ordet "Fallout", se då till att stava rätt 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Wu zi tack. Hittade du fler? Henki:man skall ha sin personliga tutch Ni som är grymma på PS kan/vill nionde göra nån snabb sketch/förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 (redigerad) Wu zi tack. Hittade du fler? Jag bildgooglade bara på fallout tattoo Made Man perken är ju ganska fräck! Eller något sånt? Men den här är nog hands down coolaste bilden! Du skulle ju kunna gömma lite detaljer i bakgrunden där det står siffror, till exempel din sons födelsedatum eller annat betydelsefullt http://images.wikia.com/fallout/answers/images/2/23/Fallout-new-vegas-wallpaper-2.jpg Redigerad 23 augusti, 2012 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Är inne på en kombination av följande: Typ blå gubbe med en explosion bakom och en/ett berg bakom och/eller kanske ett voult och/eller kanske den där byggnaden. Går det att få ihop en bra kombination tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 (redigerad) Jag bildgooglade bara på fallout tattoo Made Man perken är ju ganska fräck! Eller något sånt? http://images.wikia.com/fallout/answers/images/2/23/Fallout-new-vegas-wallpaper-2.jpg Vet du vart man kan hitta hela bilden? Finns bara halva med här. =/ Redigerad 23 augusti, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Vet du vart man kan hitta hela bilden? Finns bara halva med här. =/ Tror det är hela som finns. En duktig tatuerare kan enkelt "färdigställa" den 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Ibland tvivlar jag på att du är äldst på forumet... 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 (redigerad) Ibland tvivlar jag på att du är äldst på forumet... Tack!! Jag har haft en jäkla 30-årskris. Känns alltid så skönt när folk tar mig för yngre. Förra veckan var det en på jobbet som inte trodde jag var en dag över 26. Redigerad 23 augusti, 2012 av Vice. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 (redigerad) Typ blå gubbe med en explosion bakom och en/ett berg bakom och/eller kanske ett voult och/eller kanske den där byggnaden. Går det att få ihop en bra kombination tro? Gå till en tatuerare (hör runt bland vänner som har tatueringar om de har tips på någon de tycker är bra), ta med alla bilder och lägg fram ditt förslag. Han/hon kan med all säkerhet skissa till något bra! Kan du ta dig till Göteborg kan jag rekommendera Sagie. Hans cartoon-stil diggar jag skarpt. Han ska göra min nästa om någon vecka! Redigerad 23 augusti, 2012 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Lite magstark kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Lite magstark kanske... Ja, jag såg den med, men tyckte oxå den var lite magstark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Lite magspark kanske... jaa, bokstavligt! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 jaa, bokstavligt! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts