felshoe Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 Jag sitter och hypar som en galning... Såg både dagens bilder och måndagens bara någon minut efter att de postats... Ser underbart ut... Ärtre stycken nya tomma rutor på v-siten http://www.rockstargames.com/V/ Hoppas på tre st nya screenshots på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 Jag sitter och hypar som en galning... Såg både dagens bilder och måndagens bara någon minut efter att de postats... Ser underbart ut... Ärtre stycken nya tomma rutor på v-siten http://www.rockstargames.com/V/ Hoppas på tre st nya screenshots på fredag. Tror det är planen att visa 3 till på fredag. Sitter och hoppas på en bild på en ATV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Han som hoppar fallskärm ser inte det ut att vara han som springer ifrån polisen i trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Han som hoppar fallskärm ser inte det ut att vara han som springer ifrån polisen i trailern? Han ser väldigt mycket ut som CJ annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Kan vara olika karaktärer eller så försöker Rockstar vara lite luriga. Jag menar, det kan ju också betyda att vanliga peds gör aktiviteter i världen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Har nog inte känt en sådan hype sedan San andreas var på väg. Ändå har så lite info kommit ut.. hah hypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehypehype! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Åh wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 (redigerad) Vad blire med lastbilens däck då? Edit: Bakgrunden på lastbils bilden, ser ut och vara deby stadiumet som låg lite bakom groove street. Redigerad 24 augusti, 2012 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Vad blire med lastbilens däck då? ??????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 (redigerad) Dat nature! Edit: Visst ser det ut som en svart man i planet? Redigerad 24 augusti, 2012 av felshoe 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Woooo! Känner att ny trailer kommer dyka upp snart. Mer info om några veckor skrev dom på facebook. Låt oss hoppas! Ps, fan vad folk klagar mycket på gtaforums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Lasersikte från helikoptern! P.S: Dat nature! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Lasersikte från helikoptern! P.S: Dat nature! Eller....lasersikte från geväret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Eller....lasersikte från geväret? Tror inte det, för långt ner på vapnet. tror det är polisen som sitter och skjuter som har lasern. Inte helt omöjligt heller eftersom SR3 körde med det. Men man kan ju alltid hoppas på båda sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Vad tror ni mer bilder om några veckor eller är trailer nr2 på gång? Känner att det kommer börja hända mer och mer nu, äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Eller....lasersikte från geväret? Kolla på bilden ovanför den ni talar om. Där har "gunnern" lasersikte. Så om jag ser rätt så är det från ett gevär, så du hade ju rätt Man ser ju i trailern att deras vapen har ljuddämpare också.. Så utan att hoppas för mycket, weapon customization! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 Älskar verkligen bilderna på fallskärmshopparen och flygplanet som flyger över floden. Har längtat efter att få leka runt ute på landsbygden ända sedan San Andreas, det är då GTA är som allra roligast. Åka runt och bara upptäcka nya saker i den underbara miljön. GTA IV var väldigt roligt på många sätt och det gav mig hundratals speltimmar. Men faktumet att det inte fanns någon landsbygd där gjorde mig djupt besviken, och jag har fortfarande inte känt den där totala GTA-tillfredsställelsen sedan San Andreas dagar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAV Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 Det börjar hända saker runt GTAV nu. Det är inga dåliga game play shots de har laddat upp. Jag har läst att många av er tycker att R* har hittat San Andreas känslan i GTAV, jag håller bara med till 100%. Jag är så upp pumpad och vill inget annat än spela spelet. Men vad är den "new bold direction"?? Jag har tänkt länge på detta. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts